خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛

حملات نیروهای یمنی به مواضع مزدوران سعودی

حملات نیروهای یمنی به مواضع مزدوران سعودی
دوشنبه 1 آبان 1396 - 22:12

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با اجرای حملات و عملیاتی علیه مواضع مزدوران متجاوز سعودی درمناطق مختلف یمن، شماری از آن ها را به هلاکت رساندند و عده ای دیگر را نیز مجروح کردند.

العالم - یمن 

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛ نیروهای ارتش یمن وکمیته های مردمی با گلوله های توپخانه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی را در الرمضه و الطوال در جیزان هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم در یمن آورده است جنگنده های متجاوز سعودی در ساعات گذشته، طی 9 حمله، مناطق حرض و میدی را هدف قرار دادند.

خبر دیگر از یمن حاکی از آن است که اجساد 50 تن از مزدوران ائتلاف سعودی در استان های جنوبی یمن که در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جبهه نجران کشته شده بودند، به شهر عدن منتقل شد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، به مواضع نیروهای ارتش سعودی و مزدوران آن ها در پایگاه الفواز و رهبری سقام و المخروق الکبیر در نجران حمله کردند.

نیروهای توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، همچنین مواضع نظامی سعودی و مزدوران آن ها در بلندهای رجل در نجران را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با چند موشک کاتیوشا، مواضع مزدوران سعودی در شرق القفال درنجران را هدف قرار دادند.

خبر دیگری از یمن حاکی از آن است که جنگنده های متجاوز سعودی، منزل «عبدالله حمود سعسوع» درمنطقه غوله الحنشات در نهم را هدف حمله قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی یک دستگاه خودروی زرهی بی ام بی متعلق به مزدوران سعودی را با موشک هدایت شونده درمقابل ساحل میدی در استان حجه هدف قرار دادند.

خبر دیگری از یمن حاکی از آن است که در حمله انتحاری به مقر نیروهای موسوم به کمربند امنیتی در استان ابین درجنوب یمن، چهار نفر از این نیروها کشته شدند.

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، درحمله سه عامل انتحاری به اردوگاه نیروهای موسوم به کمربند امنیتی در منطقه مودیه در استان ابین درجنوب یمن، چهار نفر از این نیروها کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع محلی به شبکه العالم گفت که یک عامل انتحاری درحالیکه سوار بر خودروی هیلوکس بود، خودروی خود را در ورودی مقر این نیروها در منطقه العشال در شرق شهر مودیه منفجر کرد و پس ازآن حمله سه عامل انتحاری که کمربندهای انفجاری به خود بسته بودند، روی داد که به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن 5 نفر از این نیروها منجر شد.

نیروهای کمربند امنیتی از سوی امارات حمایت می شوند. همچنین سه نفر از مهاجمان که وابسته به تشکیلات تروریستی القاعده بودند، کشته شدند.

استان ابین که زادگاه هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن است، صحنه ناامنی و افزایش عملیات تشکیلات ترویستی القاعده است.

همچنین درحمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی در شرق صرواح درمأرب یمن، شماری از مزدوران سعودی کشته و یا مجروح شدند.

یک منبع نظامی از حمله به مواضع مزدوران متجاوز در حملات خمپاره ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر داد و گفت که دراین حملات، شماری از مزدوران سعودی کشته و یا مجروح شدند.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با اجرای عملیات تهاجمی علیه مزدوران مواضع دشمن سعودی در منطقه القرن درنهم، شماری از آنان را به هلاکت رساندند و عده ای دیگر نیز مجروح شدند.

215

پربیننده ترین خبرها