خبرنگار العالم از یمن گزارش داد؛

اعتراف متجاوزان سعودی به کشته و زخمی شدن 10 تن از نظامیان خود طی 3 روز گذشته

اعتراف متجاوزان سعودی به کشته و زخمی شدن 10 تن از نظامیان خود طی 3 روز گذشته
شنبه 27 آبان 1396 - 22:50

رسانه های وابسته به دشمن متجاوز سعودی از کشته و زخمی شدن 10 تن از نظامیان سعودی در جبهه های نجران و جیزان طی سه روز گذشته خبر دادند.

العالم - یمن 

رسانه های وابسته به رژیم سعودی اعلام کردند که 10 نفر از نظامیان سعودی در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های جیزان و نجران در سه روز گذشته کشته شدند.

اسامی نظامیان سعودی که در درگیری با نظامیان ارتش یمن و کمیته های مردمی کشته شده اند، به شرح زیر است : 

1- ضاوي محسن الرفاعی الغامدی 2- سيف محمد ظافر بن منبت الرساسمه 3- جندي اول مفرح يحيی حبشان النجادی 4- عواجی بن حسن احمد عطيف

اما نظامیانی که دراین درگیری ها زخمی شده اند، عبارتند از : 1- احمد بن سعيد بن سدران الغامدی 2- قاسم بن ظاهر سعد السحيمی 3- عبدالله خلف عبدالرحمن المنتشری 4- ابراهيم بن عوده ابوايديه 5- الرقيب سعود بن عبلان بن فالح آل عمار الدوسری 6- نايف بحيص القعاری.

خبرنگار العالم در گزارشی دیگر افزود : نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در یمن با حمله به مواضع مزدوران سعودی در شرق الهاملی در تعز، عده ای از آنان را به هلاکت رساندند و چند نفر را نیز مجروح و یک خودروی نظامیان آنان را منهدم کردند.

یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن ده ها تن از متجاوزان سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های مردمی در جبهه کلابه در شرق شهر تعز خبر داد.

خبرنگار العالم درگزارشی دیگر اعلام کرد که اهالی منطقه برط در استان الجوف یمن، امروز با تجمعی، جنایت های متجاوزان سعودی - آمریکایی درحق شهروندان یمنی را محکوم کردند.

قبایل برط که مجهز به سلاح های خود دراین تجمع حاضر شده بودند، بسته شدن گذرگاه های زمینی و دریایی و هوایی یمن از سوی رژیم متجاوز سعودی را محکوم کردندو از جامعه بین الملل خواستند که نظام سعودی را برای شکستن محاصره یمن تحت فشار قرار دهد.

قبایل برط هشدار دادند که در واکنش به کشتار یمنی ها از سوی متجاوزان ، نیروهای خود را به جبهه های جنگ خواهند فرستاد.

215

 

پربیننده ترین خبرها