سرلشکر جعفری در دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب:

هر جنگ جدید به محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم منجر خواهد شد

هر جنگ جدید به محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم منجر خواهد شد
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 20:31

فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز دیگر رژیم صهیونیستی یک تهدید برای ما نیست، گفت: کوچک‌ترین خطا برای آنها آخرین خطاست و هر جنگ جدیدی به محو این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم منجر خواهد شد.

العالم - ایران / سیاسی

سپاه نیوز -- سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار امروز بسیجیان با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: در طلیعه ماه پربرکت ربیع‌الاول، خدای بزرگ را برای توفیق زیارت ولی امر مسلمین، آن قامت برافراشته و هدایتگر عطر غیبت کبری شکرگزاریم.

سرلشکر جعفری افزود: ملاقات با شما، همواره تشنگان حقیقت و جویندگان عدالت و حافظان حریم الهی را سیراب می‌سازد این بار هم ما برای دریافت بیشتر حقیقت، از چشم‌سار فضیلت‌ها به دیدارتان آمده‌ایم و اینجانب به نمایندگی از آحاد بسیجیان و جمع حاضر،‌ از این عنایت و لطف مولا و مقتدایمان صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. 

وی ادامه داد: همانگونه که در اندیشه نورانی حضرت امام(ره) پیش‌بینی می‌شد، انقلاب مبارک اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است. انقلاب بزرگ اسلامی به برکت الهامات حیات‌بخش و هدایت‌های حکیمانه حضرتعالی، نه تنها تمرکز راهبردی دشمن بر قلب جهان اسلام را فروپاشانده، بلکه در حال تعقیب دشمنان در جبهه‌های وسیع و در ابعاد مختلف این نبرد بین حق و باطل است. 

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شعاع نفوذ این انقلاب، از مسیر قلب‌ها در حال بازیابی تمدن و هویت اسلامی مسلمانان است و موازنه قوا به نفع مسلمانان آزاده تغییر کرده است.

سرلشکر جعفری گفت: به حاشیه رانده شدن آمریکا در تحولات سیاسی و امنیتی منطقه، روال شتاب‌دار تکفیری‌های تروریست، واماندگی رژیم‌های عنکبوتی و وابسته، از نوع صهیونیستی و مرتجع عربی آن در منطقه،‌نشانگرهای دقیقی از متلاشی شدن نظام ظالمانه استکبار به محوریت آمریکا در جهان اسلام است. 

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز دوست و دشمن ظرفیت‌های بازدارندگی انقلاب اسلامی را باور کرده‌اند و خوب می‌دانند دیگر رژیم صهیونیستی یک تهدید نیست و نه تنها اندازه یک تهدید معتبر را ندارد، بلکه کوچک‌ترین خطا برایش آخرین خطاست و هر جنگ جدیدی به محو این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم منجر خواهد شد. 

سرلشکر جعفری افزود: عامل اصلی شکست‌های نظام سلطه و پیشروندگی انقلاب اسلامی، سرمایه عظیمی است به نام بسیج که در موقعیت خطیر فعلی ابعادی جهانی یافته و در حال گسترش خود و عمق‌بخشی به انقلاب عظیم اسلامی است. 

وی اظهار داشت: امروز بسیج مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با بسیج مردمی در سوریه و در عراق به هم گره خورده‌اند و اتحادی نانوشته به وجود آورده‌اند.

فرمانده سپاه ادامه داد: مرزهای جغرافیایی، جای خود را به مرزهای اعتقادی و انقلابی داده‌اند. این روند سطحی یکپارچه از قدرت عظیمی را ایجاد کرده که هیچ سیستم تهاجمی قادر نخواهد بود در لایه‌های عمیق این قدرت واقعی مستحکم و شکست‌ناپذیر نفوذ نماید.

سرلشکر جعفری گفت: بسیج برای پیشگام ماندن در نظم جدید انقلاب اسلامی و عمل به هنگام و متناسب با رشد انقلاب و پیچیده شدن تهدیدات، ضمن بازشناسی نقاط قوت و ضعف خود اعتلای بسیج در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی را از سال گذشته با تدبیر حضرتعالی، برای نوسازی ساختارها، روش‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های عمده در دستور کار قرار داده است. 

وی افزود: از این رو اولویت‌های کنونی بسیج غلبه بر مشکلاتی است که مردم از آن رنج می‌برند ستاد تخصصی بسیح مستضعفین به همراه 31 ستاد استانی در کنار هیأت‌های اندیشه ورز خود منظومه مبارک برای کمک به تحقق اسلامی فراهم ساخته‌اند.

فرمانده سپاه، مدل‌سازی واقعی و عینی از موضوع اقتصاد مقاومتی در نبرد اقتصادی با دشمن از طریق ایجاد قرارگاه‌های استانی و ایجاد الگوهای عملی برای پیشرفت و آبادانی کشور با الویت در مناطق روستایی محروم، «برنامه‌ریزی برای کمک به دستگاه‌های مسئول در رفع آسیب‌های اجتماعی» و «کمک به گسترش فضای معنوی در جامعه نظیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی» را از جمله این اولویت ها عنوان کرد.

سرلشکر جعفری گفت: «انتقال روحیه جهاد و شهادت از طریق ساماندهی بسیجیان در ارگان‌های حضرت امام حسین (ع)، بیت‌المقدس، فاتحین و ارتقاء آمادگی و توان رزم این گردان‌ها»، «تقویت شبکه مردم‌یاری و حضور گسترده در عملیات امداد و نجات برای ارائه هر نوع کمک و دستگیری از مردم بحران‌زده که نمونه اخیر آن حضور سازماندهی 31 سپاه استانی در دشت ذهاب برای عملیات امدادرسانی و کمک به اسکان موقت مردم غیور و زلزله‌زده این منطقه مرزی» و «ارتقاء امنیت محلات از طریق اجرای طرح گشت‌های امنیتی شبانه محلات در تمام شهرستان‌های کشور» از دیگر اولویت‌های بسیج است.

پربیننده ترین خبرها