اشغالگران صهیونیست خانه چهار فلسطینی را منفجر کردند

اشغالگران صهیونیست خانه چهار فلسطینی را منفجر کردند
پنج‌شنبه 28 دی 1396 - 08:43

نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان یورش شب گذشته و بامداد امروز (پنجشنبه) خود به شهر جنین خانه های، چهار فلسطینی را منفجر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد: نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی موسوم به "یمام" شب گذشته با بیش از 30 خودروی نظامی به شهر جنین یورش برده و یک جوان فلسطینی به نام "احمد نصر جرار" 22 ساله را در درگیری به شهادت رسانده و خانه وی را منفجر کردند.

این نیروها سپس خانه "یاسین جرار" برادر این شهید فلسطینی را نیز منفجر کردند، به گفته منابع فلسطینی، نیروهای اشغالگر دو خانه دیگر بستگان جرار را نیز منفجر کردند.

برخی منابع فلسطینی نیز گفتند که نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی سپس یک شهروند دیگر فلسطینی را در جریان درگیری در شهر جنین به شهادت رساندند.

رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که "احمد نصر جرار" و چند فلسطینی دیگر مجریان حمله هفته گذشته به یک خاخام در حومه شهرک صهیونیست نشین "حافات غیلات" در نزدیک شهر نابلس بوده اند.

در همین حال، برخی منابع فلسطینی از کشته شدن یک نیروی واحد "یمام" رژیم صهیونیستی و زخمی شدن شمار دیگری از آنها خبر دادند.

رژیم صهیونیستی، واحد "یمام" را برای ترور شهروندان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن تشکیل داده است.

منابع فلسطینی افزودند که بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز در منطقه برای تخلیه کشته و زخمی های این رژیم فرود آمدند.

به گفته این منابع، مبارزان فلسطینی یک خودروی نظامی جیپ نیروهای رژیم صهیونیستی نیز را در شهر جنین به آتش کشیدند.

"احمد نصر جرار" جوان فلسطینی که بامداد امروز در شهر جنین به شهادت رسید، فرزند نصر جرار از فرماندهان شهید گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس است که نیروهای رژیم صهیونیستی وی را روی ویلچر در سال 2002 میلادی در شهر طوباس در کرانه باختری ترور کردند.

نصر جرار در جریان نبردهای شهر جنین دو پای خود را دز دست داده بود و در سال 2002 میلادی توسط رژیم صهیونیستی ترور شد.

6

پربیننده ترین خبرها