کشته و زخمی شدن دستکم 4 نظامی صهیونیست در حمله شهادت طلبانه

کشته و زخمی شدن دستکم 4 نظامی صهیونیست در حمله شهادت طلبانه
جمعه 25 اسفند 1396 - 18:31

رسانه های فلسطینی از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله استشهادی در شهر «جنین» خبر دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی گفتند که یک فلسطینی با خودرو به شماری صهیونیست، نزدیک شهرک "میفو دوتان" در جنوب جنین زد که به خاطر آن، یک سرباز اسراییلی کشته و 3 نفر زخمی شدند.

تکمیلی - فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که عملیات حمله با خودرو نزدیک شهرک دوتان در جنوب غرب جنین به کشته شدن دو سرباز اسراییلی و مجروحیت دو نفر دیگر انجامید.

علاء قبها (26 ساله) آزاده فلسطینی، عامل اجرای عملیات یعبد در جنین بوده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای ضمن ستایش افزایش عملیات فدایی ضد ارتش صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرد که این عملیات حق مشروع مردم فلسطین است که از خود، سرزمین و مقدساتش در برابر تروریسم اسراییلی ستمکار دفاع می کند، این عملیات تاکیدی بر آن است که این اشغالگر غاصب سرزمین های ما امنیت و ثبات ندارد و این پاسخ مردم فلسطین به جنایات دشمن است، ما خواستار ادامه مقاومت برای خنثی سازی توطئه صهیونیستی آمریکایی هستیم که هدفش حذف مساله فلسطین است.

حازم قاسم سخنگوی حماس نیز گفت: عملیات جنین صد روز پس از تصمیم ترامپ انجام شد تا تاکیدی بر ادامه انتفاضه قدس توسط مردم ما باشد و اینکه این انقلاب ضد این تصمیم و اشغالگری، موجی از خشم نیست بلکه اقدام مستمر تا آزادی مردم ما به طور کامل است.

 

در حال تکمیل ...

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها