فراخوان ارتش سوریه برای خروج غیر نظامیان از حومه حمص و حماه

فراخوان ارتش سوریه برای خروج غیر نظامیان از حومه حمص و حماه
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 09:20

در آستانه آغاز عملیات نظامی برای پایان دادن به حضور تروریست ها در حمص و حماه، بالگردهای ارتش سوریه با پخش اطلاعیه هایی در آسمان حومه شمالی حمص و حومه جنوبی حماه از غیر نظامیان خواستند مواضع تروریست ها را ترک کنند.

العالم - سوریه

ستاد اطلاع رسانی جنگی سوریه اعلام کرد بالگردهای ارتش سوریه با پخش اطلاعیه هایی از غیر نظامیان خواستند برای حفظ جان خود، مواضع تروریست ها را ترک کرده و به سمت پست های ایست و بازرسی ارتش سوریه حرکت کنند.

ارتش در این اطلاعیه متعهد شده است که کمک های غذایی و پزشکی را برای تمام غیر نظامیانی که مواضع تروریست ها را ترک کنند، تأمین کند.

گروه های تروریستی متعددی روستاهای واقع در اطراف حمص و حماه را در اشغال خود دارند که بزرگترین آنها ""هیئت تحریر الشام" (جبهه النصره) سابق هستند.

شایان ذکر است که ارتش سوریه عملیات نظامی خود را چند روز پیش در منطقه غرب سلمیه در حومه جنوب شرقی آغاز کرده است؛ این عملیات به دنبال توافق آتش بس و برای ایجاد فضایی برای حل مسالمت آمیز، روز چهار شنبه به مدت 4 روز متوقف شد؛ تروریست ها روز شنبه این اتش بس را نقض کرده و زمینه آغاز دوباره عملیات نظامی با قدرت بیشتر از سوی ارتش سوریه را فراهم کردند.

208

پربیننده ترین خبرها