کدام بازیکن ایران مامور مهار کریس رونالدو خواهد بود؟

کدام بازیکن ایران مامور مهار کریس رونالدو خواهد بود؟
شنبه 2 تير 1397 - 09:05

مهار فوق ستاره فوتبال پرتغال در بازی با ایران مهم ترین دغدغه ذهنی کادرفنی تیم ملی خواهد بود.

العالم _ اروپا

پرتغال قهرمان قاره اروپا با فوق ستاره‌اش کریس رونالدو دوشنبه شب مقابل ایران قرار می‌گیرد. مهار رونالدو مهم ترین دغدغه کی‌روش از مدت ها پیش از شروع جام جهانی بود. سرمربی تیم ملی یکبار در ایران گفت کدام بازیکن می‌تواند روی سر کریس رونالدو سر بزند؟

اکنون شاید بتوان گفت کریم انصاری فرد همان بازیکن مورد نظر کی روش در بازی با پرتغال خواهد بود. شاید کریم در این مسابقه مامور شود که سایه به سایه رونالدو حرکت کند. انصاری فرد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ظاهرا تو مامور ویژه مهار رونالدو در بازی با پرتغال خواهی بود، گفت: «هرچه مربی بگوید همان می‌شود و برای من فرقی ندارد کجا بازی کنیم هنوز مشخص نیست که این اتفاق بیافتد اما ما هر کاری انجام بدهیم به صورت تیمی است و اینطور نیست یک نفر فقط بازیکنی را بگیرد.»

قطعا کی روش برای مهار بازیکنی که در دو بازی 4 گل زده و 4 امتیاز برای تیمش آورده نقشه‌های ویژه‌ای خواهد داشت و شاید رونالدو در بازی با ایران گرفتار نقشه‌های تاکتیکی کی‌روش شود همانطور که لیونل مسی در جام جهانی 2014 تقریبا مقابل ایران متوقف شده بود اما در دقایق پایانی مسابقه روی نبوغش توانست گل برتری را به ایران بزند!

فارس

پربیننده ترین خبرها