بوگدانف خبر داد؛

احتمال رایزنی مقامات روس با «جان بولتون» درباره سوریه/ سفر هیات حماس به مسکو

احتمال رایزنی مقامات روس با «جان بولتون» درباره سوریه/ سفر هیات حماس به مسکو
دوشنبه 4 تير 1397 - 14:37

معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور غرب آسیا ابراز امیدواری کرد که در سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به مسکو با او درباره سوریه رایزنی شود.

العالم _ اروپا

معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور غرب آسیا ابراز امیدواری کرد که در سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به مسکو با او درباره سوریه رایزنی شود.

معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور غرب آسیا روز دوشنبه گفته که امیدوار است که مقام‌های روس در سفر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ به مسکو با او درباره «اوضاع و وضعیت سوریه» بحث و رایزنی کنند.

وزیر خارجه آمریکا هفته گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که جان بولتون هفته جاری برای دیدار با مقام‌های روسیه به مسکو سفر می‌کند.

بنا بر گزارش اینترفکس، «میخائیل بوگدانف» درباره گمانه‌زنی‌ها و اظهارات مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی و عربی درباره تلاش‌های دولت ترامپ در قبال سازش بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان و آنچه به «معامله قرن» موسوم شده، صحبت کرد.

این مقام روس گفت که آمریکا به روسیه هیچ اطلاعات و جزئیاتی درباره طرح مدنظرش در قبال منازعه رژیم صهیونیستی و فلسطین ارائه نداده است.

معاون «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه همچنین خبر داده که یک هیات اعزامی حماس به مسکو سفر کرده و در حال حاضر در پایتخت این کشور حضور دارد.

 

پربیننده ترین خبرها