وزرای صهیونیست یگدیگر را به درز اخبار متهم کردند

وزرای صهیونیست یگدیگر را به درز اخبار متهم کردند
دوشنبه 25 تير 1397 - 23:23

احزاب و وزرای رژیم اشغالگر قدس یکدیگر را به درز اخبار نشست‌های امنیتی متهم کردند به طوری که نخست وزیر این رژیم گفت، نشست‌های امنیتی کابینه را نمی‌توان اداره کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از برخی وزرا بابت درز اخبار نشست‌های امنیتی کابینه انتقاد کرد.

 به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» «بنیامین نتانیاهو» روز دوشنبه در سخنانی پشت درهای بسته و در جلسه  لیکود، حزب راستگرای سکولار گفت: «با درز اخبار و توئیت نمی‌توان نشست امنیتی کابینه را اداره کرد.»

سخنان نتانیاهو به دنبال تهمت‌زنی‌های متقابل بین وزرای کابینه که همدیگر را به درز اخبار متهم می‌کنند، مطرح شد.

 بر اساس این گزارش، در نشست امنیتی کابینه در روز یکشنبه ، «نفتالی بنت» وزیر آموزش از «گادیآیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش در خصوص عدم واکنش نظامی به پرواز بادبادک‌های آتش‌زا سئوال‌هایی پرسید و بعد از رد و بدل شدن سخنانی بین این دو وزیر بابت حمله به غزه درگیری لفظی رخ داد.

 به نوشته این روزنامه، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ این رژیم نیز نفتالی بنت را به درز اخبار جلسات امنیتی کابینه به بیرون برای «کسب اعتبار» متهم کرد و گفت که بنت می‌خواهد در آینده وزیر جنگ شود.

لیبرمن در این زمینه به روزنامه «یعدیوت آحارانوت» گفت: «تحرکات سیاسی پشت سر رئیس ستاد ارتش،‌ زشت‌ترین کار است.»

نفتالی بنت نیز در واکنش به سخنان لیبرمن ، او را وزیر «ضعیف» و «ترسو» لقب داد.

حزب «اسرائیل بیتنا»  نیز از نفتالی بنت خواست تا با تمرکز بر تهیه نظام آموزشی برای سال تحصیلی و بهبود نتایج آزمون دانش آموزان، از انگ زدن به وزارت جنگ و وزیر آن دست بکشد.

این درحالی است که  «یعیر لاپید» رهبر حزب « یِش عَتید» با دفاع از نفتالی بنت، از نتانیاهو به دلیل درز اخبار کابینه امنیتی در گذشته انتقاد کرد و گفت که نتانیاهو پیش‌تر و در هنگام  عملیات «تیغه حفاظتی» اخبار جلسات امنیتی کابینه را به بیرون انتقال می‌داده است.

حزب لیکود نیز در مقابل تهمت‌های لاپید را تکذیب کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها