استاندار قنیطره مطرح کرد؛

تشریح جزئیات تخلیه تروریست ها از قنیطره

تشریح جزئیات تخلیه تروریست ها از قنیطره
شنبه 30 تير 1397 - 10:44

همام دبیات استاندار القنیطره اعلام کرد تخلیه عناصر تروریستی و مسلح از القنیطره از روز جمعه پس از آن که تروریست ها با تحویل دادن مناطق تحت سیطره خود به دولت سوریه موافقت کردند آغاز شد.

العالم- سوریه                  

نیروهای سوری در آستانه سیطره مجدد بر مناطق مرزی با بلندی های اشغالی جولان و ازاد سازی استان القنیطره از لوث وجود تروریست ها هستند. این در حالی است که ارتش سوریه برای نخستین بار این منطقه را در جنگ سال 1973 از اشغال تروریست ها ازاد کرد.

تروریست های مسلح مستقر در القنیطره روز پنجشنبه گذشته با تحویل دادن مناطق تحت اشغال خود به دولت سوریه و انتقال به استان ادلب که هنوز اکثر آن تحت سیطره عناصر مسلح وابسته به القاعده قرار دارد موافقت کردند.

استاندار القنیطره دیروز جمعه گفت ما برای عملیات خروج تروریست ها از منطقه آمادگی داریم و در صورتی که امور بر اساس برنامه پیش برود به زودی خدمات لازم را برای ساکنان منطقه از جمله برق و اب و .. فراهم می کنیم. ما در انتظار آغاز کار هستیم و ان شاء الله امروز محقق می شود.

دبیات افزود شمار عناصر تروریستی که قصد دارند منطقه را ترک کنند هنوز مشخص نیست ولی دولت سوریه تاکنون 45 دستگاه اتوبوس آماده کرده است. 

پربیننده ترین خبرها