تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

حملات موشکی و توپخانه ای یمنی ها به مواضع سعودی ها/ هلاکت شماری از مزدوران به دست تک تیراندازان یمنی

حملات موشکی و توپخانه ای یمنی ها به مواضع سعودی ها/ هلاکت شماری از مزدوران به دست تک تیراندازان یمنی
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 23:13

حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع ارتش عربستان در نزدیکی گذرگاه مرزی علب استان عسیر و پایگاه عرعر استان جیزان به مجروحیت تعدادی از مزدوران سعودی انجامید.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم؛ رسانه های سعودی به شلیک یک موشک بالستیک یمنی به سوی استان نجران عربستان اذعان کردند و مدعی شدند که این موشک رهگیری شد. 

همچنین؛ تک تیراندازان یمنی یک نظامی سعودی را در کوه مشعل استان جیزان عربستان و 2 مزدور را در منطقه الجبلیه شهر التحیتا استان حدیده یمن از پای درآوردند و تک تیراندازن یمنی در نزدیکی ارتفاعات "جبل الدود" در استان جیزان عربستان 5 نظامی سعودی را مورد هدف قرار دادند.

3 خودروی نظامی مزدوران سعودی در حملۀ نیروهای یمنی به مواضع آنها در نزدیکی پایگاه السدیس در استان نجران عربستان منهدم شد. 

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نظامیان سعودی را در پایگاهی جدید در شهر الربوعه استان مرزی عسیر زیر آتش گرفت و تک تیراندازان یمنی یک نظامی سعودی را در ایست دیده بانی "قشبه" از پای درآوردند. 

شایان ذکر است؛ حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع ارتش عربستان در نزدیکی گذرگاه مرزی علب استان عسیر و پایگاه عرعر استان جیزان به مجروحیت تعدادی از مزدوران سعودی انجامید.

2 خودرو درپی انفجار چند بمب در مسیر حرکت آنها در نزدیکی پایگاه السدیس استان نجران عربستان منهدم شد که در پی آن 13 مزدور سعودی به هلاکت رسیدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در نزدیکی ارتفاعات "جبل الدخان" استان جیزان عربستان گروهی از مزدوران سعودی را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

همچنین؛ نیروهای یمنی در نزدیکی ارتفاعات "جبل الدخان" استان جیزان عربستان یک خودروی سعودی را منهدم کردند و تعدادی اسلحه و مهمات به غنیمت گرفتند. 

 

پربیننده ترین خبرها