پیشروی ارتش سوریه در بادیه السویداء + فیلم

چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 23:03

ارتش سوریه همزمان با درگیری های شدید با تروریستهای داعش، به پیشروی خود در بادیه السویداء ادامه می دهد. درگیری ها در اطراف منطقه تلول الصفا ادامه دارد و ارتش موفق شد شماری از تروریستهای داعش را کشته و یا به اسارت درآورد.

العالم سوریه

شهر السویداء که ماه گذشته در معرض جنایتهای ضد بشری از سوی تروریستهای داعش قرار گرفت و حدود 500 نفر  شهید و مجروح شدند، اینک فقط حس امنیت و عزت و کرامت می دهد.

خبرنگار العالم در گزارش خود می گوید: با کسانی از ساکنین شهر که گفتگو کردیم تاکید کردند که جوانان آنها به ارتش سوریه ملحق شدند تا تروریسم و پرچم های سیاهش را از مناطق خود بیرون کنند.

ارتش اینک پس از کنترل کامل مرزهای اداری حومه شرقی، به تحقق پیروزی کامل در بادیه السویداء نزدیک می شود. نیروها کنترل خود را بر منطقه الامیره در جنوب و قاع البنات در غرب و رجم المغربه و تل ابوغانم در شمال شرق گسترش دادند و بدین ترتیب ارتش محاصره تروریستهای داعش که به سمت تل الصفا عقب نشینی کردند، شدیدتر کرد.

علی مقصود سرهنگ بازنشسته در ارتش سوریه به العالم گفت: اهمیت راهبردی محاصره تپه های الصفا به معنای قطع خطوط امدادرسانی است که بادیه را به خطوط پایگاه التنف مرتبط می سازد؛ همچنین امکان هرگونه تهدید جدید از سوی داعش را غیرممکن می کند.

تروریستهای داعش با حملات ناموفق از محور جنوب شرقی به دنبال رفع محاصره از منطقه الصفا بودند اما این حملات به کشته شدن شماری از عناصر مسلح و دستگیری تعدادی دیگر از آنها انجامید... و اینک وظیفه در حال اتمام است.

پربیننده ترین خبرها