تهدید جهاد اسلامی به افزایش دایره واکنش موشکی

تهدید جهاد اسلامی به افزایش دایره واکنش موشکی
سه شنبه 22 آبان 1397 - 10:01

سخنگوی جهاد اسلامی اعلام کرد دشمن صهیونیستی باید منتظر واکنش پیش‌بینی نشده به حملات علیه نوار غزه باشد.

العالم _ فلسطین اشغالی

«ابوحمزه» سخنگوی «سرایاالقدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد آنچه از دیشب (دوشنبه شب) تا کنون رخ داده (واکنش مقاومت به حملات رژیم صهیونیستی) در راستای پاسخ‌های معمولی و آنچه دشمن پیش‌بینی می‌کرده، بوده اما پاسخ‌هایی که دشمن آن را پیش‌بینی نمی‌کند طی ساعات آینده خواهد بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، ابوحمزه ادامه داد تصمیم مقاومت برای شهرک‌نشنیان صهیونیست فراتر از شهرهای «بئرالسبع و اشدود» است و باید در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

وی افزود ادامه حملات، هدف قرار دادن منازل و اماکن عمومی، مقاومت را وادار به تصمیم‌گیری برای افزایش دایره پاسخگویی کرد. ضربات سختی که موشک‌های مقاومت وارد کرد پاسخی طبیعی به افزایش جنایات دشمن بود.

جهاد اسلامی تصریح کرد این تروریسم، مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه آن را در برابر گزینه‌هایی زیادی برای پاسخگویی به بمباران ویرانگری قرار می‌دهد که ساختمان‌های تجاری و مسکونی را هدف گرفت.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) یک پایگاه سرایاالقدس در «عبسان» واقع در خانیونس را  بمباران کرد.

مقاومت هم در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی، «المجدل» در فلسطین اشغالی را با چندین موشک هدف قرار داد و آژیرهای هشدار در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد هدف قرار دادن المجدل در پاسخ به بمباران منازل در غزه صورت گرفت ؛ اگر بمباران منازل مسکونی ادامه پیدا کند بئرالسبع و اشدود هدف‌های بعدی مقاومت هستند.

نیروهای مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات یکشنبه شب هفته جاری رژیم صهیونیستی به خانیونس، دیشب شهرک‌های حومه نوار غزه را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای خود قرار دادند. رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند شامگاه دوشنبه بیش از ۱۰۰ راکت و خمپاره از غزه به سمت شهرک‌های «سدیروت»، «نتیفوت» و «حوف اشکلون» در نزدیکی غزه شلیک شدند.

رژیم صهیونیستی دیشب پس از بمباران ساختمان شبکه‌ «الاقصی»، هتل «امل» را نیز هدف قرار داد و آن را با خاک یکسان کرد.

با این روند، رژیم صهیونیستی تاکنون شش مکان مسکونی و غیرنظامی در نوار غزه را هدف قرار داده: مقر شبکه الاقصی، هتل الامل، عمارت «الرحمه» در منطقه «شیخ رضوان»، منزل خانواده «محمد ظهیر» در رفح، منزل خانواده «البریم» در «بنی سهیلا»، منزل خانواده «الناجی» در «ارض الشنطی».

تسنیم

پربیننده ترین خبرها