موافقت "اسرائیل" با سفر امیر قطر به فلسطین

موافقت
چهارشنبه 29 آذر 1391 - 23:17

یک روزنامه صهیونیستی از موافقت مقامات رژیم صهیونیستی با سفر قریب الوقوع شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر به مناطق تحت سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص این سفر که در پایان ماه جاری به کرانه باختری صورت خواهد گرفت، هماهنگی لازم را انجام داده است.
این روزنامه در شماره امروز (چهارشنبه) نوشت: امیر قطر از طریق اردن و از گذرگاهی که تحت نظر اسرائیل و اردن است، وارد کرانه باختری خواهد شد و به همین علت هماهنگی با اسرائیل در این خصوص لازم بود.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، پس از ارائه درخواست تشکیلات خودگردان برای ورود امیر قطر به کرانه باختری، مسئولان رژیم صهیونیستی ابتدا برای موافقت تردید داشتند، اما سرانجام "ایتان دانگوت" هماهنگ کننده فعالیت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که مسئول صدور مجوز برای ورود امیر قطر است، با این درخواست موافقت کرد.
یادآور می شود، امیر قطر در سفر خود به غزه، با اهدای خودروهای مجهز به سامانۀ ردیابی به برخی فرماندهان مقاومت و تسهیل در ترور شهید الجعبری، حملۀ گستردۀ رژیم صهیونیستی به غزه را موجب شد و مشخص نیست این بار سفر حمد برای ساکنان "کرانۀ باختری" چه ارمغانی در پی خواهد داشت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها