ایستادگی فلسطینیان یرموک در برابر تروریستها

ایستادگی فلسطینیان یرموک در برابر تروریستها
پنج‌شنبه 30 آذر 1391 - 22:31

العالم - نويسنده و كارشناس سياسي فلسطيني تاكيد كرد كه پناهندگان اردوگاه اليرموك در سوريه ، همان طور كه سال ها در برابر تروريسم اسرائيلي ايستادند، اينك بر مقابله با تروريسم تكفيري وهابي نيز اصرار دارند.

" احمد صوان " روز پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: حمله گروه هاي مسلح تروريست به اردوگاه اليرموك، خاطره مهاجرت از فلسطين در سال 1948 را در اذهان زنده مي كند؛ آن زمان گروهك هاي مسلح صهيونيست به خانه هاي فلسطينيان ريختند و آن ها را تهديد كردند كه ميان مرگ يا آوارگي يكي را برگزينند.
وي افزود: اما مردم فلسطين در اين اردوگاه، در برابر تروريست ها ايستادند و با برگزاري تظاهراتي، اخراج اين افراد مسلح از اردوگاه را خواستار شدند و اين مساله نشان مي دهد كه ملت فلسطين بر پايداري و مقاومت و مقابله با تروريسم به همه شيوه هاي اسرائيلي و تكفيري آن اصرار دارد.
اين تحليل گر سياسي فلسطيني سپس هشدار داد كه  مزدوران وهابي، براي ايجاد فتنه سوري - فلسطيني در اين اردوگاه و ديگر اردوگاه هابرنامه دارند و مي خواهند ارتش سوريه را در برابر اين اردوگاه قرار دهند و جنايت هاي خود را به آوارگان فلسطيني ساكن اين اردوگاه نسبت دهند.
وي افزود: هر چيزي كه در سوريه اتفاق مي افتد، اعم از تلاش براي به زير كشاندن دولت و حكومت با هدف گرفتار كردن سوريه به سرنوشتي نامعلوم و خدمت به طرح صهيونيستي - آمريكايي - غربي صورت مي گيرد.
احمد صوان تاكيد كرد: آن ها مي خواهند به جايگاه سوريه و موضع گيري سياسي اين كشور در حمايت و پشتيباني از مقاومت فلسطين ضربه بزنند و جبهه واقعي كه در برابر طرح آمريكا و رژيم صهيونيستي در منطقه شكل گرفته است را از سر راه بردارند، جبهه اي كه به صورت هلالي از سوريه، ايران، عراق، مقاومت لبنان و فلسطين تشكيل شده است.
20-14:40
26
 

پربیننده ترین خبرها