شهادت کودک فلسطینی به دست مرزبانان صهیونیست

شهادت کودک فلسطینی به دست مرزبانان صهیونیست
يکشنبه 3 دی 1391 - 11:13

پلیس گارد مرزی رژیم اشغالگر، یک کودک فلسطینی را در نزدیکی حرم ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هدف گلوله قرار داد و او را به شهادت رساند.

به گزارش العالم، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: یک افسر پلیس زن وابسته به گارد مرزی اسرائیل یک کودک فلسطینی را که قصد عبور از گذرگاه مرزی را داشت، پس از آن که از ارائه کارت شناسایی خود امتناع کرد، هدف گلوله قرار داد و به قتل رساند.
بنا بر ادعای پلیس زن، این کودک به جای ارائه کارت شناسایی یک هفت تیر اسباب بازی را از جیب خود خارج کرده و پلیس به محض مشاهده هفت تیر، وحشت زده شد و کودک را هدف گلوله قرار داد.
"یوحنان دانینو" بازرس کل پلیس اسرائیل در این خصوص مدعی شد: اقدام سریع پلیس گارد مرزی اسرائیل در این رویداد نشان دهنده علمکرد حرفه ای و هوشمند پلیس گارد مرزی است (!)
گزارشگر اسرائیلی گفت: رسانه های فلسطینی می گویند این کودک قصد خرید کیک تولدش را داشت که توسط پلیس گارد مرزی اسرائیل هدف گلوله قرار گرفت.
بنا بر این گزارش، پلیس "اسرائیلگ از هم اکنون خود را برای رویارویی با تبعات این رویداد و تظاهرات احتمالی روز جمعه فلسطینیها در مناطق مختلف مخصوصا الخلیل آماده می کند.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها