نماینده قدس مجلس قانونگذاری فلسطین:

عباس به جای مذاکره، به مقاومت بیندیشد

عباس به جای مذاکره، به مقاومت بیندیشد
جمعه 8 دی 1391 - 21:19

العالم - يك نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين از محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان خواست به جای واگذار کردن کرانه باختری به صهیونیست ها که نشان از شکست سیاست های وی دارد، مقاومت را به عنوان تنها گزینه برای پیروزی در پیش گیرد.

"احمد عطون" امروز در گفتگو با شبكه خبري العالم، تصریح کرد: لازم است براي برقراري آشتي ملي در فلسطين و تدوين يك راهبرد ملي، عربي و اسلامي براي مقابله با اشغالگران تلاش شود. 
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص تهديد كرده بود که اگر رژيم صهيونيستي از سرگيري مذاكرات سازش بعد از انتخابات پارلماني آتی و تشکیل دولت جدید صهیونیستی سر باز زند، وی ضمن استعفا از رياست تشكيلات خودگردان، آن را منحل می کند و كرانه باختري را به كابينه رژيم صهيونيستي تحويل خواهد داد.
عطون این اظهارات را نشانه شکست محمود عباس در مذاکرات سازش دانست و گفت: محمود عباس باید مذاکره با صهیونیست ها را متوقف و پایان پیمان اسلو با رژیم صهیونیستی را اعلام کند؛ زیرا این سیاست ها و همکاری با صهیونیست ها نتیجه ای جز مشكلات و مصيبت هاي بيشتر براي ملت فلسطين به همراه نداشته است .
نماینده اهالی قدس اشغالی در مجلس فلسطین، از محمود عباس خواست به جای این که دست گدایی به سوی اشغالگران دراز کند، از پيروزي مقاومت غزه در صحنه نبرد با صهیونیست ها براي بازگرداندن اراضي فلسطين و حقوق فلسطينیان بهره برداری کند.
28-10:5
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها