انتفاضۀ سراسری در بحرین برای تحقق خواسته ها

انتفاضۀ سراسری در بحرین برای تحقق خواسته ها
شنبه 9 دی 1391 - 18:55

عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین تاکید کرد: مردم انقلابی بحرین برخلاف خواسته رژیم آل خلیفه از اقدامات خشونت آمیز علیه این رژیم پرهیز می کنند.

"مجید میلاد" عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین امروز (شنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: رژیم حاکم آل خلیفه خواهان به خشونت کشیده شدن اعتراضات مردمی در بحرین است، ولی این خواسته رژیم محقق نخواهد شد.
میلاد در ادامه با تاکید بر ضرورت برپایی انتفاضه و خیزش در سراسر بحرین به منظور کشاندن آل خلیفه پای میز مذاکره با انقلابیون، اظهار داشت: انقلابیون بحرین هرگز راهبرد مسالمت آمیز خود در اعتراضات را تغییر نخواهند داد.
وی با اشاره به این که انقلابیون بحرینی برای حفاظت از کشور و تأمین منافع ملی از خشونت پرهیز می کنند و اجتناب آنها از خشونت نباید ضعف تلقی شود، اظهار داشت: انقلابیون باید درهمه مناطق کشور به فعالیت های خود ادامه دهند تا رژیم حاکم آل خلیفه را به گفتگوی واقعی، تشکیل دولت منتخب و برقراری نظام پادشاهی مشروطه در بحرین وادار کنند.
میلاد افزود: انقلابیون بحرین از رژیم آل خلیفه می خواهند که مذاکرات واقعی و جدی را آغاز کنند تا مردم به مطالبات خود، از جمله تشکیل دولت منتخب و برقراری نظام پادشاهی مشروطه دست یابند.
عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه هیچ تصمیمی برای ایجاد اصلاحات در بحرین ندارد و خواهان برگزار کردن مذاکرات واقعی نیست ولی باید با وارد کردن فشارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، این مذاکرات را برگزار کند.
میلاد تصریح کرد: حل و فصل مساله حقوق بشر در بحرین، بدون حل اختلافات سیاسی امکان پذیر نخواهد بود. به عبارت دیگر ابتدا باید مطالبات مردم محقق شود و سپس به مساله حقوق بشر در این کشور پرداخته شود.
عضو جمعیت وفاق ملی بحرین رژیم آل خلیفه را به اجرا نکردن مفاد گزارش کمیته حقیقت یاب بسیونی و مصوبات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد متهم کرد و گفت: رژیم بحرین می خواهد که مردم از مطالبات و حقوق خود که حتی در مقایسه با مطالبات و حقوق دیگر ملل انقلابی منطقه در پایین ترین سطح قرار دارد نیز صرف نظر کنند.
وی افزود: ملت بحرین از توانائی لازم برای ادامه روند انقلاب خود در سال های آینده برخوردار است و انقلاب 14 فوریه باید سرنوشت بحرین را برای همیشه روشن کند، زیرا بهایی که ملت در این انقلاب پرداخت کرده، بسیار بیشتر و سنگین تر از انقلاب های پیشین است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها