تصاویر سرکردۀ معدوم گروهک فرقان سوریه

تصاویر سرکردۀ معدوم گروهک فرقان سوریه
شنبه 9 دی 1391 - 19:27

تصاویر فوق که خبرنگار العالم در سوریه آنها را ارسال کرده، مربوط به اسماعیل محمد علوش، فرمانده گروهک موسوم به "الفرقان" است که دیروز در منطقه دیرالزور در شرق سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، يگان هاي ارتش سوريه با ادامه تعقيب گروه هاي مسلح در مناطق مختلف آن كشور، شماري زيادي از تروريست ها از جمله "اسماعيل محمد العلوش" مشهور به ابو مسلم فرمانده گروهك الفرقان در استان ديرالزور را به هلاکت رساندند.
يك مفام مسئول سوري در این باره به خبرگزاري سانا گفت: يگان هاي نيروهاي مسلح با گروهي از تروريست ها در شهرك العرضي در استان ديرالزور درگير شدند كه در نتيجه شماري از اعضاي اين گروهك از جمله اسماعيل محمد العلوش فرمانده گروهك الفرقان كشته شد.
از سوي ديگر يك راديوي وابسته به مخالفان موسم به "راديو دير الزور آزاد" كشته شدن العلوش را تأييد و اعلام كرد كه وي در زمينه سازي براي تظاهرات و اعتراضات در جريان بحران سوريه و تشكيل گردان هاي مخالفان موسوم به "الانصار" و لشكر "الفرقان" نقش عمده اي داشته است.
همچنين نيروهاي ارتش سوريه، با يك گروهك مسلح درگير شد و بيشتر اعضاي آن، از جمله محمد صبار خليفه ملقب به "ابن تيميه" را به قتل رساندند.
در خيابان البوسرايا در شهرك العرضي نيز، يك يگان ارتش سوريه شماري از تروريست ها را پاكسازي كردند كه يكي از كشته شدگان مذكور "نجم الشويخ" از سران گروه هاي مسلح بود.
همچنين يك يگان ارتش سوريه، مخل اختفاي تروريست هاي وابسته به القاعده در شهر الميادين را مورد هدف قرار داده و به طور كامل تخريب كردند. در اين حمله، يك خودروي وابسته به تروريست ها نیز مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.
نيروهاي ارتش سوريه طي عمليات ديگري در منطقه الميادين هشت خودروي متعلق به تروريست ها را مورد هدف قرار داده و به طور كامل منهدم كردند.
به گفتۀ این مقام سوري، در ميان تروريست هاي كشته شده، نام عماد عبدالوهاب المطر، ايوب عبدالحسيب و محمد حامد به چشم مي خورد.
نيروهاي ارتش سوريه در معرة النعمان نيز گروهي از عناصر گروهك تروريستي النصره وابسته به القاعده را هدف قرار دادند.
در ريف ادلب نيز ارتش سوريه در يك كمين در نزديكي كفرشلايا، شماري از تروريست ها را به قتل رساند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها