حمله موفق ارتش سوریه به یک مرکز تجمع شورشیان

حمله موفق ارتش سوریه به یک مرکز تجمع شورشیان
چهارشنبه 13 دی 1391 - 20:10

ارتش سوریه در ادامه ماموریت خود برای سرکوب شورشیان مسلح و تروریست‌های فعال در اطراف دمشق، حمله هوایی دقیقی را به یک مرکز تجمع آنها انجام دادند که بیش از 45 نفر از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری در سوریه اعلام کردند یک فروند جت جنگنده نیروی هوایی ارتش پس از کسب اطلاع از اهالی منطقه در مورد محل تجمع شورشیان، چند فروند موشک هوا به زمین به سمت آنها شلیک کرد که در نتیجه آن دستکم 45 نفر کشته و تعداد بیشتری هم زخمی شدند.
گروهی از شورشیان مسلح با تجمع در یک ایستگاه سوخت رسانی در شهر الملیحه در ریف دمشق خود را برای حمله به مراکز دولتی و ارتش آماده می‌کردند که با حمله به موقع میگ‌های ارتش، تلفات سنگینی بر آنها وارد شد.
در حالی که تصاویر و اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که همه کشته شدگان در این حمله هوایی از عناصر شورشی و تروریست‌های عضور جبهه النصره می‌باشند، شبکه‌های الجزیره و العربیه تلاش می‌کنند تا آنها را شهروندان عادی جلوه دهند.
ارتش سوریه همچنین امروز ماموریت‌های موفق دیگری را هم به مرحله اجرا گذاشت که از جمله آن باید به حمله هوایی به یک مرکز تجمع شورشیان در شهر بنش در استان ادلب اشاره کرده دستکم 100 کشته و زخمی بر جای گذاشت. این افراد خود را برای حمله به پایگاه هوایی تفتناز در جنوب ادلب آماده می‌کردند.

پربیننده ترین خبرها