بررسی مسئله بازداشت شدگان مصری در امارات

بررسی مسئله بازداشت شدگان مصری در امارات
چهارشنبه 13 دی 1391 - 20:32

روزنامه مصری " الأهرام " از تلاش و رایزنی گسترده سفارت و کنسولگری مصر درامارات برای روشن شدن علل و سرنوشت چند تن از اتباع بازداشت شده مصر، در این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از این روزنامه مصری، دکتر " عصام الحداد " معاون رئیس جمهوری مصر در امور خارجه و همکاری های بین المللی برای دیدار با مسئولان اماراتی و بررسی مسئله بازداشت شهروندان مصری در این کشور به اتهام تبلیغ برای گروه اخوان المسلمین عازم ابوظبی شده است.
روزنامه الأهرام به نقل ازیک منبع دیپلماتیک در وزارت امور خارجه مصر با اشاره به تماس گسترده و درسطح عالی میان مسئولان مصری و اماراتی در این خصوص، نوشت: این موضوع به دور از جنجال بررسی می شود و وزارت خارجه در انتظار پاسخ طرف اماراتی به یادداشت های رسمی خود است.
این منبع گفت: به نظر نمی رسد ارتباطی میان شهروندان بازداشت شده مصری وجود داشته باشد، زیرا آن ها در روزهای مختلف بازداشت شده و به حرفه های مختلف اشتغال داشته اند.
خبرگزاری آلمان نیز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که معاون رئیس جمهوری مصر با برخی از مسئولان اماراتی درباره مسئله بازداشت شهروندان مصری در امارات و راه های حمایت از روابط و همکاری های دو طرف گفت وگو خواهد کرد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها