سیدحسن نصرالله: زائران حسینی متوقف نمی‌شوند

سیدحسن نصرالله: زائران حسینی متوقف نمی‌شوند
پنج‌شنبه 14 دی 1391 - 16:49

دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد؛ انفجارها و حملات تروریستی به هیأتهای عزاداری و ربودن زائران، هیچگاه زائران امام حسین (ع) را در حرکت به سوی کربلا متوقف نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید حسن نصرالله" عصر امروز در مراسم اربعین حسینی در بیروت گفت، هنگامی که نام پیامبر را از رادیوها، منابر و مساجد می شنویم، درمی یابیم که حسین (ع) در کربلا پیروز شد.
سید حسن نصرالله با اشاره به اراده شکست ناپذیر زائران امام حسین (ع) برای حرکت پیاده به سوی کربلا تأکید کرد: با وجود انفجارها و اقدامات تکفیری ها که آمریکا در منطقه بنیان گذاشت؛ حرکت پیاده به سوی کربلا ادامه دارد؛ این اقدامات تکفیری نتوانست هیأت های اباعبدالله الحسین (ع) را متوقف کند .. انفجارها زائران پاکستانی، ایرانی، لبنانی و عراقی را متوقف نکرد؛ و ربودن زائران نتوانست مانع از ادامه این سفرهای زیارتی شود.
وی خطاب به قاتلان و عاملان این جنایتها، اظهار داشت: این روش ها بی فایده است و حتی موجب افزایش پایبندی مردم به این راه می شود.
سید حسن نصرالله با اشاره به اقدام تکفیری‌ها در منفجر کردن کلیسا در چند کشور عربی یا غیرعربی و قتل مسیحیان به دلیل برگزاری مراسم مذهبی، گفت: چه کسی به آنها حق داده است که مسیحیان را بکشند؛ دین اسلام به مراسم مسیحیان احترام گذاشت؛ دین تکفیری‌ها، اسلام نیست.

پربیننده ترین خبرها