رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل، خبر داد؛

گسترش بحران در کابینه رژیم صهیونیستی

گسترش بحران در کابینه رژیم صهیونیستی
شنبه 16 دی 1391 - 17:59

العالم - رييس سابق سازمان اطلاعات و امنيت داخلي اسراييل (شاباك)، گفت: بحران های داخلی در اسرائیل به حدی گسترده شده که همه می دانند «اوضاع بسیار وخیم است».

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم، ژنرال "يوفال ديسكين" رييس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با روزنامه "يديعوت احرونوت" بنیامین نتانياهو نخست وزیر این رژیم را فردي ترسو توصيف كرد كه منافع شخصي را بر منافع عمومي اسراييل ترجيح مي دهد.
ديسكين ضمن هشدار درباره وقوع انتفاضه سوم در كرانه باختري و گرفتار شدن اسراييل در پرونده ايران، تصريح كرد كه به قدرت و توان نتانياهو و ایهود باراك وزیر جنگ اسرائیل اعتمادي ندارد.
رييس پیشین شاباك، گفت: نتانياهو مردد است و در حال حاضر بحران رهبري، بی اخلاقی و بي اعتنايي گسترده به مردم در کابینه اش موج می زند؛ ممكن است برخي اين اظهارات را اغراق بدانند، اما همه می دانند که اوضاع بسيار وخیم است.
ديسكين با اشاره به این که نتانیاهو می خواهد دنباله رو مناخيم بگين (نخست وزیر اسبق اسرائیل) باشد كه به تاسيسات هسته اي عراق حمله کرد، در توصيف يكي از نشست هاي مهم کابینه صهیونیستی درباره ايران، گفت: نتانياهو، باراك و ليبرمن (وزیر خارجه مستعفی اسرائیل) از عصبانیت سيگار مي كشيدند و باراک هر از گاهي ليوان هاي مشروب را پر مي كرد.
ژنرال يوفال ديسكين درباره درگیری ها با فلسطینیان، گفت: اسراييل جايگاه حماس را بالا برد و عمدا محمود عباس را به خواري كشاند. سیاست های اسرائیل باعث شد که حماس، زمامدار امور در فلسطین جلوه گر شود و نشان دهد که در مقابله با اسرائیل تواناتر است.
ديسكين تاکید کرد: نتانياهو و باراك ضعف خود را در مقابل حماس در عمليات "ستون ابر" ثابت كردند.
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها