فرمانده صهیونیست: انتفاضه سوم شروع شده است

فرمانده صهیونیست: انتفاضه سوم شروع شده است
يکشنبه 17 دی 1391 - 19:41

یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که انتفاضه سوم در فلسطین آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" نوشت : "ارتش اسرائیل ناآرامی های کرانه باختری رود اردن را زیاد جدی نمی گیرد؛ ولی یکی از فرماندهان ارشد ارتش به نام یانیو آلالوف Yaniv Alaluf معتقد است که انتفاضه سوم شروع شده است".
این روزنامه به نقل از آلالوف نوشت : "ما در آستانه انتفاضه سوم قرار نداریم، بلکه انتفاضه سوم عملاً شروع شده است؛ و پیش بینی می کنیم که ناآرامی ها و درگیری های کرانه باختری رود اردن بیش از پیش افزایش یابد".
آحارونوت نوشت : "آلالوف پس از برگزاری یکی از تمرینات نظامی ارتش این اظهارات را بیان کرد . این تمرین نظامی بخشی از برنامه آماده سازی نیروهای ارتش برای مقابله با ناآرامی های کرانه باختری بود".
این روزنامه خاطرنشان کرد: "ناآرامی ها و درگیری های کرانه باختری پس از حمله به باریکه غزه و ارتقای جایگاه فلسطین در سازمان ملل متحد به عنوان ناظر غیرعضو افزایش یافته است".
آلالوف در ادامه اظهارات خود گفته است: "اسرائیل باید به فکر اجرای عملیات نظامی دیگری در باریکه غزه باشد، یا قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهد".
وی افزود : "ارتش با کمبود نیروی ذخیره مواجه است".
آلالوف با این حال مدعی شد: "انتظار نداریم که در انتفاضه سوم مانند انتفاضه مسجد الاقصی، شاهد حملات انتحاری باشیم.  انتفاضه سوم مانند انتفاضه غیرمنتظره مسجد الاقصی نخواهد بود و افراد مسلح نخواهند توانست به مرکز نفوذ کنند زیرا ما خود را برای هر احتمالی آماده کرده ایم".  
 
 
 

پربیننده ترین خبرها