جانبداری آشکار ابراهیمی از توطئه گران

جانبداری آشکار ابراهیمی از توطئه گران
جمعه 22 دی 1391 - 12:56

دمشق، اظهارات اخضر ابراهيمي نماینده سازمان ملل در امور سوریه درباره طرح بشار اسد را، بیانگر جانبداری آشکار وی از توطئه گران علیه این کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم، خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) به نقل از مسئولان  وزارت خارجه این کشور تاكيد كرد: سوريه از اظهارات اخضر ابراهيمي به شدت شگفت زده شده است، چرا كه وی در سخنان اخیر خود از ماهیت و مبنای اصلی ماموريتش دور شده و به طور آشكار از مواضع طرف هایی كه به توطئه چيني عليه سوريه و ملت آن شناخته شده هستند، جانبداري كرده است؛ طرف هایی كه برنامه سياسي براي حل بحران سوريه را به طور دقیق و منطقي بررسي نكردند.
 اخضر ابراهيمي در اظهارات اخیر خود خود مدعی شده است كه "طرح اسد در واقع با ديگر طرح هاي پيشين تفاوت چندانی ندارد و شايد جانبدارانه تر باشد".
  برخی مطبوعات سوري نيز براي نخستين بار از زمان تعيين اخضر ابراهيمي به عنوان فرستاده سازمان ملل به اين كشور از تابستان گذشته تاكنون، از وی به شدت انتقاد كردند.
 روزنامه "الوطن" در یادداشتی تحت عنوان "نماينده سازمان ملل، نقاب بی طرفی را کنار می زند و چهره سياسي واقعي خود را افشا مي كند "، نوشت: ابراهيمي نقاب بي طرفي را كه از زمان تعيينش به عنوان جانشين كوفي انان بر چهره گذاشته بود، كنار زد و سیمای واقعي خود را برملا كرد و نشان داد که به بحران سوريه با نگاهي متناسب با خواست اربابان خود مي نگرد.
اين روزنامه افزود: فرستاده بين الملل در امور سوریه، خود را رسوا كرد و آشكار شد كه وی فقط ابزار برای اجرای سياست برخي طرف های غربی و منطقه ای در قبال سوريه است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها