حمله شهرک نشینان به روستای فلسطینی

حمله شهرک نشینان به روستای فلسطینی
يکشنبه 24 دی 1391 - 14:59

شهرک نشینان با پشتیبانی نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات غیرانسانی و تجاوزکارانه خود، به ساکنان یکی از روستاهای فلسطینی حمله کردند.

به گزارش یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در حمله به روستا "جلود" که در شمال شرقی رام الله قرار دارد، دو فلسطینی از جمله یک کودک چهارساله مجروح شدند؛ و خسارتهایی نیز به مزارع و دارایی های ساکنان این روستا وارد شد.
کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره این حمله نژادپرستانه، برای مخفی کردن هویت صهیونیست های مهاجم مدعی شد: "مهاجمان در حالی چهره خود را پوشانده بودند، شب هنگام به اتومبیلها و خانه های فلسطینیها در این منطقه حمله کرده و سپس از محل حادثه گریختند".
در این حمله پسر بچه چهار ساله ای به نام "فرح عباد" با ضربات سنگ از ناحیه سر آسیب دید.
"کمال فرحان" یک مرد مسن فلسطینی که خانه اش در پی حمله گروههای افراطی صهیونیست خسارت دیده، به کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "زمانی که خواب بودم گروهی ناشناس به خانه من حمله کرده و پنجره  را شکستند؛  این در حالی بود که دختر کوچکم کنار پنجره خوابیده بود".
وی افزود: "این افراد به خودروهای پارک شده مردم نیز رحم نکردند و با حمله به آنها خسارتهای زیادی وارد کردند".
فرحان بیان داشت: "این حملات وحشیانه موجب ناراحتی زنان و کودکان ما شده و خانواده های ما امنیت جانی ندارند".
در ادامه این گزارش، شش دختر جوان صهیونیست، با هدف تحت فشار قرار دادن روستائیان فلسطینی، در اطراف روستای جلود تجمع کرده و شعارهای نژاپرستانه سر می دهند.
این صهیونیست های افراطی علیه فلسطینیان شعار می دادند: "تا از سرزمین ما خارج نشوید شما را آسوده رها نمی کنیم."
یکی دختر جوان صهیونیست خطاب به این گروه فیلم برداری با وقاحت تمام و در تشریح حملات خود به فلسطینیان گفت: "شب گذشته خسارتهای خوبی به روستائیان (فلسطینی) وارد کردیم و آنها را خوب مورد ضرب و شتم قرار دادیم؛ و سر یک پسر بچه فلسطینی را شکستیم".
بر اساس این گزارش، فقط در هفته گذشته، ده مورد حمله به روستائیان فلسطینی از سوی افراطیون صهیونیست ثبت شده است.
 

پربیننده ترین خبرها