"جمعه عزت"، تاکیدی بر تداوم انقلاب بحرین

جمعه 29 دی 1391 - 21:41

منامه مرکز مجمع الجزایر بحرین و حومه آن امروز صحنه تظاهرات مردمی با شعار" جمعه عزت" بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تظاهرات جمعه عزت در اعتراض به برخورد رژیم آل خلیفه با معترضان و تأکید بر تداوم انقلاب برگزار شد؛ تظاهرکنندگان شعارهائی علیه رژیم آل خلیفه سردادند و از نیروهای اشغالگرعربستانی خواستند که خاک بحرین را ترک کنند.
مناطق مختلف بحرین در چند روز گذشته نیز صحنه تظاهرات گسترده مردمی بود، به عنوان مثال تظاهراتی در منطقه سفاله در جزیره ستره با حضور خانواده های شهدا و برخی رهبران مردمی برگزار شد که تظاهرکنندگان شعارهای ضد رژیم پادشاهی سردادند و خواستار مجازات قاتلین شهدا شدند.
تظاهراتی گسترده نیز با شعار "از مساجد چشم پوشی نمی کنیم" در منطقه النویدرات در جنوب منامه برای اعلام مخالفت با تخریب مساجد این منطقه برگزار شد.
گروه های مخالف بحرین از جمله وفاق ملی، وعد، جمعیت ملی، اخاء و تجمع ملی وحدت طلب نیز در مراسمی که شب پنجشنبه برای اعلام همبستگی با ورزشکاران زندانی برگزار شده بود، از مردم برای شرکت در تظاهرات دعوت کردند.
شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین، اعلام کرد: افراد جامعه هر سن و سالی که داشته باشند و وابسته به هر گروه سیاسی که باشند، مخالف ظلم و دیکتاتوری هستند.
اسامه التمیمی نماینده پارلمان بحرین نیز در صحن پارلمان، حمد بن عیسی آل خلیفه حاکم مجمع الجزایر بحرین را به سرقت اموال مردم و قاچاق آن به خارج متهم کرد و گفت: اداره نظارت مالی بحرین سارق واقعی اموال مردم را نادیده می گیرد.
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها