مخالف بحرینی: گفتگو با آل خلیفه امکان پذیر نیست

مخالف بحرینی: گفتگو با آل خلیفه امکان پذیر نیست
يکشنبه 1 بهمن 1391 - 19:11

لندن، العالم - دبيركل جنبش آزادي خواهان بحرين گفت: رژيم آل خليفه مجموعه ای است كه نمي توان با آن گفت وگو كرد، چون تفكراتش براساس به كارگيري زور، سلاح، بازداشت، شكنجه، سركوب و لغو تابعيت مردم بحرين -اعم از شيعه و سني- استوار است.

سعيد الشهابي روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به دعوت شيخ علي سلمان دبيركل جمعيت اسلامي وفاق ملي از رژيم بحرين براي گفت وگو، افزود: چنين دعوت هايي، "باند" حاكم بر منامه را به چالش مي كشد، چرا که آنها به طور كلي به گفت وگو اعتقاد ندارند و اميد به اصلاح اين رژيم بي فایده است.
الشهابي ادامه داد: گفت وگو با معترضان از چارچوب انديشه رژيم آل خليفه، باند و خاندان حاكم كه براي سركوب مردم بحرين و انقلابشان از سوي رژيم عربستان حمايت مي شود، خارج است.
وي تصريح كرد: دعوت شيخ سلمان در واقع تاكيد بر آن است كه ملت بحرين، مسالمت جو بوده و خواستار برپايي يك نظام آزاد و دموكراتيك است اما خاندان حاكم گفت وگو را نمي پذيرد.
دبيركل جنبش آزادي خواهان بحرين يادآور شد: راهكار ملت، انقلاب است كه آن را دو سال قبل آغاز كرده و هيچ فرصتي را براي اصلاحات از دست نمي دهد. ملت بحرین تاكنون شهداي زيادي نيز در اين مسير تقديم كرده است.  
الشهابي تصريح كرد: اگر خواسته هاي ملت با نشستن پشت ميز مذاكره حل شود از آن استقبال مي كنيم، اما مردم بحرين مي دانند كه تغييرات مورد نظر آنها از سوي آل خليفه محقق نمي شود.
فعال سیاسی بحرینی خاطرنشان كرد: رژيم منامه با وجود به كارگيري همه امكانات خود براي سركوب اعتراض هاي مسالمت آميز مردم بحرين، قادر به سركوب ملت نيست و در نهايت سرنگون خواهد شد.
وي افزود: از زمان آغاز قيام مردم بحرين، هيات حاكم هیچ گاه پشت ميز مذاكره ننشست، موجوديت ملت را به رسميت نشناخت و كمر به نابودي ملت بست. لذا تنها را تحقق خواسته هاي مردم، ادامه اعتراض و تظاهرات است.
  
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها