بازداشت زن فلسطینی و نوزادش در کرانه باختری

دوشنبه 2 بهمن 1391 - 11:24

نظامیان رژیم صهیونیستی یک زن فلسطینی را به همراه نوزاد 18 ماهه اش در جنوب شهر الخلیل بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تصاوير ويديويي از لحظه بازداشت این زن فلسطینی نشان مي دهد كه نيروهاي رژیم صهیونیستی يك زن فلسطيني را به همراه دختر 18 ماهه اش در منطقه "ام العرايس" در جنوب شهر الخليل در كرانه باختري رود اردن بازداشت مي كنند.
نيروهاي اشغالگر ابتدا همسر اين زن فلسطيني را به علت کار در زمین کشاورزی خود در این منطقه مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت می کنند.
نظاميان رژیم صهیونیستی از اين زن خواستند مانع بازداشت همسرش نشود؛ اما وي توجهي نكرد و آنها او را به همراه دختر 18 ماهه اش بازداشت كردند.
رژیم صهیونیستی فلسطيني هاي ساكن جنوب الخليل را تحت تعقيب قرار مي دهد؛ و از كشاورزي يا ساخت و ساز فلسطيني ها در اين مناطق كه "مناطق بسته نظامي" به شمار مي آورد، جلوگيري مي كند.
این رژیم بسياري از خانه ها و تاسيسات ساكنان اين منطقه را ويران كرده، و اخيرا به ساكنان 8 خانه اخطار داده است كه به طور كامل اين خانه ها را ويران و آنها را از زمين هايشان بيرون مي كند.
رژیم اشغالگر از زمين هاي جنوب شهر الخليل در كرانه باختري براي تمرينات نظامي استفاده مي كند، و مدعی است ناهمواري ها اين منطقه مشابه ناهمواري هاي مناطق جنوب لبنان است.

پربیننده ترین خبرها