ادامه سرکوب مردم و درخواست مذاکره حاکم بحرین

ادامه سرکوب مردم و درخواست مذاکره حاکم بحرین
سه شنبه 3 بهمن 1391 - 08:13

با وجود تداوم سرکوب انقلابیون بحرین و اجرای احکام سنگین حبس برای آنها، حاکم این کشور که در ریاض به سر می برد بار دیگر ادعای گفتگو با مخالفان را تکرار کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حاکم جزایر بحرین که تنها دو روز پس از صدور حکم سنگین برای معترضان در عربستان سخن می گفت، از احزاب، جريان های سیاسی و جمعيت هاي مخالف خواست تا گفتگوهاي متوقف شده با دولت را از سربگيرند.
وزارت اطلاع رساني بحرين اعلام كرد: حمد بن عیسی از نمايندگان جمعيت هاي سياسي و افراد مستقل عرصه سياسي در بحرين خواست تا گفتگوي توافق ملي حول محور سياسي را تكميل كنند؛ البته این مقام وابسته به رژیم آل خلیفه نگفت مذاکره برای چه، بر سر چه و با چه نتیجه ای!!
از آغاز انقلاب بحرین در دو سال پیش تاکنون آل خليفه قوانين فوق العاده در بحرين اعمال كرده و براي سركوب انقلاب ماه مارس سال 2011 ميلادي از كشورهاي عرب حوزه خليج فارس كمك گرفت، اما با اين وجود، اين اعتراضات ادامه دارد.
به گفته احزاب و جمعيت هاي مخالف در بحرين و نهادهاي حقوق بشري، رژيم بحرين در جريان سركوب مردم انقلابي بحرين تاكنون يكصد نفر رابه شهادت رسانده و شمار زيادي را زخمي كرده است.
آل خليفه براي سركوب مردم از گلوله هاي ساچمه اي و گازهاي اشك آور و سمي استفاده كرده است كه باعث سقط جنين در مادران باردار شده است.
بركناري معترضان از مشاغل خود و بازداشت رهبران مخالف و صدور احكام سنگين عليه آنها و ساير معترضان از ديگر راهكارهاي آل خليفه براي سركوب انقلاب بوده است كه به دومين سالگرد خود نزديك مي شود.
رژيم بحرين براي سركوب مردم همچنين از نيروهاي سپر جزيره بويژه نيروهاي رژيم سعودي استفاده كرده است و اين نيروها در كنار نيروهاي امنيتي بحرين مردم را سركوب كرده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها