ارتش سوریه به قطعنامه های سازمان ملل پایبند است

ارتش سوریه به قطعنامه های سازمان ملل پایبند است
پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 - 17:53

دمشق- (العالم) پژوهشگر سوری با تاکید بر حق ارتش برای پاسخگویی به اقدام های تروریستی گفت: ارتش به کنوانسیونهای ژنو و قطعنامه های سازمان ملل متحد پایبند است.

"ثائر ابراهیم"  روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: نیروهای مسلح سوریه از زمان آغاز بحران کوشیده اند تا از ریخته شدن خون مردم جلوگیری کنند.
وی در عین حال گزارش های رسانه های بیگانه در خصوص بمباران مناطق سوریه توسط هواپیماهای جنگی نیروی هوایی را تکذیب کرد.
"طالب ابراهیم" دیگر پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی سوریه نیز در گفت وگو با شبکه خبری العالم در تشریح پیروزی های اخیر گفت: در 10 روز گذشته ارتش سوریه تلفات سنگینی به گروههای مسلح تروریستی وارد کرد  به طوری که بیش از 80 درصد از عناصر آنها در داریا و غوطه الشرقیه در اطراف دمشق به هلاکت رسیدند و ضربات سنگینی به آنها وارد آمد.
وی افزود: نیروهای ارتش سوریه همچنین ضربات سنگینی به تروریست ها در "درب الحدید"، اطراف بیمارستان ملی، ساختمان قدیمی دادگاه داریا، مزارع العالیه، العب، تل کردی در منطقه دوما، الذییابیه و حجیره در ریف دمشق  و ورودی غربی شهر ملیحه وارد ساختند.
این تحلیلگر سیاسی اظهار کرد : شکست نظامی تروریست ها محقق شده و نابودی آنها فقط به زمان بستگی دارد؛ لذا کسانی که به پیروزی افراد مسلح و شکست ارتش سوریه دل خوش کرده اند، دچار توهم هستند.
برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که ارتش سوریه در استان حلب به پیشرفت های قابل توجهی در مناطق تحت سلطه جبهه النصره دست یافته و شمارزیادی از تروریستها را به هلاکت رسانده و تعداد زیادی از آنها را زخمی کرده است.
تروریست های وابسته به کشورهای غربی – عربی در بحران 22 ماهه سوریه تعداد زیادی از مردم بی دفاع این کشور را کشته و به زیر ساخت های این کشور آسیب های جدی وارد کرده اند.
MKH-24-10:56
 

پربیننده ترین خبرها