نخستین تصاویر از جنایت هولناک تروریست ها در حلب

سه شنبه 10 بهمن 1391 - 18:03

بار دیگر در آستانه برگزاری نشست شورای امنیت درباره سوریه، تروریست های مسلح حاضر در این کشور این بار در حلب دست به جنایت هولناک دیگری زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در این جنایت وحشیانه، تروریست ها ده ها شهروند سوری را با دست و پای بسته به قتل رسانده و پس از مثله کردن، جنازه آنها را در نهر "قویق" انداخته اند. تاکنون بیش از 68 جنازه از آب بیرون کشیده شده است.
خبرگزاری فرانسه به نقل از "ناظر حقوق بشر سوریه" آورده است: این جنازه ها در منطقه ای که تحت سیطرۀ عناصر مسلح ضد دولتی قرار دارد کشف شده اند و اغلب آنها به جوانانی تعلق دارد که با شلیک گلوله به سرشان از فاصله نزدیک کشته شده اند. این خبرگزاری به نقل از یک منبع امنیتی آورده است: جنازه های کشف شده متعلق به ساکنان منطقه بستان القصر است که به جرم حمایت از دولت، توسط گروه های مسلح ربوده شده بودند.
به گفته این مسئول امنیتی، قربانیان این جنایت هولناک، شب گذشته در پارک "طلائع البعث"  که تحت تصرف تروریست ها قرار دارد، قتل عام شده اند و شخصی موسوم به حفص ابواسلام که تابعیت تونسی دارد، سرکردۀ تروریست هایی است که این جنایت را مرتکب شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها