حمله نیروهای امنیتی آل سعود به یک زندان

حمله نیروهای امنیتی آل سعود به یک زندان
سه شنبه 10 بهمن 1391 - 22:31

العالم - در پی اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در زندان "الحایر" عربستان، نیروهای امنیتی آل سعود به این زندان حمله کردند و بازداشت شدگان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی حمایت شیخ "خلف العنزی" از اعتصاب غذای زندانیان، نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به زندان یورش آوردند و العنزی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گفته یک شاهد عینی در زندان، نیروهای امنیتی با استفاده از شیلنگ آب فشار قوی به اعتصاب کنندگان حمله ور شدند. نیروهای امنیتی علاوه بر ضرب و شتم زندانیانی که دست به اعتصاب غذا زده بودند، برای توهین و تحقیر، موهای سر و صورت آنها را تراشیدند.
منابعی از داخل زندان الحایر خبر دادند که نیروهای ویژه به بندهای 9 و 8 نیز حمله ور شدند و همه دارایی های زندانیان را مصادره کرده، آن ها را به سلول های انفرادی قفس مانند منتقل کردند.
مردم عربستان در اعتراض به حمله نیروهای امنیتی به زندانیان بی دفاع، تظاهرات کردند و شعار " ای زندانی آسوده باش، ما مبارزه را ادامه خواهیم داد " سر دادند.
در ریاض هم مردم در تظاهراتی خواستار آزادی زندانیان و بازخواست عاملان حمله به زندان شدند. معترضان تاکید کردند تا زمانی که مطالباتشان برآورده نشود، به تظاهرات ادامه خواهند داد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها