مخالف بحريني:

رژیم آل خلیفه برای گفت وگو جدی نیست

رژیم آل خلیفه برای گفت وگو جدی نیست
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 22:47

منامة ( العالم ) – یکی از رهبران جمعیت "عمل اسلامی" بحرین گفت: رژیم آل خلیفه برای گفت وگو با انقلابیون جدی نیست و مسئله گفت وگویی که از سوی مقامات این رژیم مطرح می شود، هیچ پایه و اساسی ندارد.

"هشام الصباغ" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با تاکید بر این که رژیم آل خلیفه باید به مسئولیت خود درقبال مردم بحرین و جامعه بین الملل پایبند باشد، اظهار داشت: مذاکره باید پایه و اساس شفاف داشته باشد و بین انقلابیون و رژیم آل خلیفه برگزار شود نه بین انقلابیون و احزاب هوادار رژیم،  زیرا رژیم آل خلیفه طرف اصلی مشکلاتی است که ملت بحرین از آن رنج می برد.
وی گفت: بسیاری از خواسته های ملت بحرین شفاف است و نیاز به گفت وگو و چانه زنی ندارد بلکه نیازمند اراده ای شفاف از سوی رژیم آل خلیفه است تا محقق شود.
الصباغ با اشاره به این که رژیم آل خلیفه پس از گذشت بیش از دو سال از آغاز انقلاب مردم بحرین همچنان گروه های سیاسی را تهدید می کند، اظهار داشت: بسیاری از رهبران ملی بحرین همچنان در زندان به سر می برند و بعد از گذشت یک سال از خروج "شریف بسیونی" رئیس کمیته حقیقت یاب بحرین، شماری از بحرینی ها به شهادت رسیده اند و بسیاری از شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز، پس از دستگیری همچنان در زندان به سر می برند.
وی در ادامه به وجود ثروت های فراوان در بحرین از جمله نفت اشاره کرد و گفت: با توجه به میزان بالای ثروت ملی در کشور، ملت بحرین شایسته برخورداری از زندگی شرافتمندانه و آزاد از قید و بندهای استبدادگران است.
وی تاکید کرد: انقلابیون بحرینی خواهان احقاق حقوق همه بحرینی ها و توزیع عادلانه ثروت و قدرت در کشور هستند.
tt-30-13:38
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها