روسیه تجاوز صهیونیست ها به سوریه را محکوم کرد

روسیه تجاوز صهیونیست ها به سوریه را محکوم کرد
پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 - 10:10

العالم - وزارت امور خارجه روسیه در باره تجاوز هوایی رژیم اشغالگر قدس به سوریه ابراز نگرانی و آن را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم دربیانیه روز پنجشنبه وزارت امور خارجه روسیه ، ضمن اشاره به دنبال کردن اقدامات تل آویو توسط مسکو، تاکید شد که  اسرائیل در صورت ادامه چنين حملاتي رژيم مرتكب نقض منشور سازمان ملل متحد خواهد شد.
در بخش از این بيانيه آمده است "مسكو عميقا در مورد گزارش هاي رسيده پيرامون تجاوز نيروي هوايي رژيم صهيونيستي عليه تاسيسات سوريه در نزديكي دمشق ابراز نگراني مي كند. در صورتيكه اين خبر صحت داشته باشد رژيم صهيونيستي عليه خاك سوريه دست به تجاوز زده است و مرتكب نقض جدي منشور سازمان ملل متحد شده است. اين امري غير قابل پذيرش و توجيه ناپذير است."
بیانیه رسمی روسیه افزود: "ما در حال انجام اقدامات ضروري براي مطلع شدن از جزئيات اين حادثه هستيم. بايستي از هرگونه مداخله نظامي در امور داخلي سوريه اجتناب ورزيد و به مذاكرات مبتني بر توافق نامه ژنودرتاريخ 30 ژوئن سال گذشته ميلادي پايبند بود.
ارتش سوریه اعلام کرد اسرائیل پس از اینکه با همکاری برخی کشورهای ضد ملت سوریه، همه امکانات خود را برای نابودی زیر ساختهای مدنی و نظامی سوریه به کار گرفت، جنگنده های اسرائیلی یکی از مراکز پژوهشی را در منطقه جمرایا در حومه دمشق هدف قرار دادند و این پس از تلاشهای فراوان نافرجام گروههای تروریستی است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی با نفوذ از منطقه شمال ارتفاعات جبل الشیخ و پرواز در ارتفاع پایین و پایین تر از خط افقی رادار یکی از مراکز پژوهشی را در منطقه جمرایا در حومه دمشق هدف قرار دادند که این حمله به شهادت دو نفر و زخمی شدن پنج نفر از پرسنل این مرکز و وارد شدن خسارات زیاد مالی به آن منجر شد.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها