مخالفان سوری، حمله اسرائیل را محکوم کردند

مخالفان سوری، حمله اسرائیل را محکوم کردند
جمعه 13 بهمن 1391 - 11:50

العالم، دمشق - رئیس شورای هماهنگی ملی سوریه، حمله رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم کرد و هدف از این حمله را تقویت روحیه این رژیم دانست.

"حسن عبدالعظیم" در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: هدف اسرائیل از حمله به سوریه، تقویت روحیه نیروهای خود پس از شکست در جنگ غزه و ناکامی انتخاباتی نتانیاهو بود.
رئیس هیات هماهنگی ملی سوریه، افزود: اسرائیل از این حمله اهداف خاصی مثل آزمایش وحدت ارتش سوریه ،آگاهی از اختلافات هواداران رژیم، سوء استفاده از بحران سوریه برای ایجاد اختلاف میان مردم و ارتش را دنبال می کند؛ از سوی دیگر می خواهد جبهه مقاومت سوریه، ایران و حزب الله و میزان واکنش احتمالی این جبهه را بسنجد.
وی هدف جبهه مقاومت را حل و فصل بحران سوریه و تحقق خواسته های مردمی دانست و گفت: انتخابات رژیم صهیونیستی، به ویژه پس از شکست در جنگ غزه، ناکامی شدیدی را برای نتانیاهو رقم زد و هدف این حمله تقویت روحیه این ائتلاف و افزایش محبوبیت آن در تشکیل دولت آتی است.
حسن عبدالعظیم ادامه داد:رژیم صهیونیستی پیش از این تاسیسات "دیر الزور" را بمباران و به کاخ ریاست جمهوری نیز حمله کرده است؛ همچنین سودان را به بهانه ارسال سلاح برای گروه های مقاومت بمباران کرد.
وی افزود: کشورهای مقاومت باید با عبرت از این حوادث، از ملت سوریه حمایت کرده و برای متوقف کردن خشونت ها تلاش کنند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مرکز علمی پژوهشی "جمرایا" در حومه دمشق را بمباران کردند. این در حالی است که مقامات آمریکایی از حمله به یک «کاروان نظامی حامل موشک» در مرز سوریه و لبنان خبر می دهند.
31-17:40
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها