وحشت صهیونیست ها از واکنش احتمالی متحدان سوریه

وحشت صهیونیست ها از واکنش احتمالی متحدان سوریه
جمعه 13 بهمن 1391 - 12:29

سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی، از شدت نگرانی به خاطر واکنش احتمالی ایران یا حزب الله به حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه، به حال آماده باش کامل در آمدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز پژوهشی در ریف دمشق، سوریه اعلام کرد که «حق واکنش غافلگیرکننده را برای خود محفوظ می دارد» و جمهوری اسلامی ایران نیز هشدار داد که «حمله هوایی به سوریه پیامدهای سنگینی برای تل آویو خواهد داشت».
سازمان های امنیتی از این واکنش های ایران و سوریه به وحشت افتادند و میزان آماده باش نیروهای خود را بالا برده، بر تعداد نیروهای محافظ سفارتخانه های خود در سراسر جهان افزودند و در شمال فلسطین اشغالی، سکوهای ضد موشک موسوم به گنبد آهنین مستقر کردند تا میزان ایمنی در برابر حملات احتمالی سوریه و حزب الله را بالا ببرند.
سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی بعید می دانند که واکنش سوریه، حزب الله و حتی ایران به این حمله، موشکی باشد؛ اما با این حال از نظر آنها بعید نیست که حزب الله اقدام به حمله موشکی کند، بدون آن که مسئولیت آن را به عهده گیرد.
بر پایه این گزارش، بیشترین ترس صهیونیست ها از اقدام حزب الله یا ایران در حمله به اهداف اسرائیلی یا یهودی در نقاط مختلف جهان است. اما با این حال میان شهروندان اسرائیلی ماسک های اکسیژن توزیع شده و پناهگاه ها نیز برای پناه گرفتن شهرک نشینان آماده سازی شده است.
26
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها