توجیه حمله به لبنان با کمک "العربیه"

توجیه حمله به لبنان با کمک
يکشنبه 15 بهمن 1391 - 13:49

رژیم صهیونیستی برای توجیه نقض مکرر حریم هوایی لبنان مدعی شد در یکی از این حملات، یک محموله موشک را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تأکید کرد: "همزمان با ورود جنگنده های اسرائیل به حریم هوایی لبنان، یک محموله سلاح از سوریه به سمت لبنان در حال حرکت بود؛ جنگنده ها با شناسایی این محموله بلافاصله آن را هدف قرار دادند".
وی افزود: "این حمله در منطقه ای مرزی میان زبدانی سوریه و روستای نبی شیث لبنان رخ داد".
در ادامه این گزارش، تحلیلگر کانال 10 رژیم صهیونیستی مدعی شد: "محموله این کاروان، موشکهای زمین به هوای سوریه بود".
گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "پیش از این اسرائیل به سوریه و حزب الله هشدار داده بود که از ورود تسلیحات نظامی پیشرفته به لبنان خودداری کنند. اما این هشدارها هیچ تأثیری بر حزب الله نداشت و از سوریه سلاح های پیشرفته به جنوب لبنان منتقل کرد".
کانال 10 رژیم صهیونیستی در ادامه برای توجیه ادعاهای خود، خبری را از شبکه سعودی "العربیه" پخش کرد.
گزارشگر العربیه گفت: "این محموله تنها شامل موشکهای ضد هوایی بود و هیچگونه سلاح شیمیایی در این محموله شناسایی نشد".
گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "طی سالهای اخیر دمشق مقدار قابل توجهی سامانه ضد هوایی پیشرفته از نوع  سام 17 را خریداری کرد. این سامانه، نیروی هوایی اسرائیل را به چالش می کشد".
سرتیپ "أمیر آشل" فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: "ذخایر گسترده سلاح‌های پیشرفته در سوریه با توجه به تحولات این کشور، تهدید بزرگی برای امنیت اسرائیل است".
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "با وجود عملیات اخیر نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حمله به محموله تسلیحات پیشرفته، حزب الله در آینده نزدیک برای انتقال سلاح های سوریه به لبنان اقدام می کند".

پربیننده ترین خبرها