اقدام صهیونیست ها علیه نمایندگان مجلس نقض قوانین بین المللی است

اقدام صهیونیست ها علیه نمایندگان مجلس نقض قوانین بین المللی است
دوشنبه 16 بهمن 1391 - 23:29

تونس (العالم)- عضو مجلس قانونگذاری فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر با زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی و علی رغم مصونیت نمایندگان با ربودن آنان فعالیت این مجلس را مختل کرده است.

"مشیر المصری" عصر دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی افزون بر ربودن نمایندگان، از ورود آنان به ساختمان مجلس در کرانه باختری جلوگیری می کند.
وی افزود: این رژیم 45 نماینده از جمله عزیز الدویک رئیس مجلس قانونگذاری را ربوده است به گونه ای که 15 نفر از آنان هنوز در بازداشت هستند.
وی تاکید کرد که این مساله ایجاب می کند تا همه پارلمانهای جهان با عمل کردن به مسئولیت خود بر این نکته تاکید کنند که رژیم صهیونیستی هیچ احترامی برای دموکراسی قائل نیست.
المصری خاطرنشان کرد: ما نامه هایی به همه پارلمانهای کشورهای عربی و اسلامی و بین المللی برای آزادی این افراد ارسال و دردهای نمایندگان ربوده شده را بازگو کردیم ، از اصرار رژیم صهیونیستی برای پایمال کردن همه قوانین بین المللی سخن گفتیم و از آنها خواستیم برای آزادی نمایندگان ربوده شده تلاش کنند.
عضو مجلس قانونگذاری فلسطین افزود: نامه ای نیز به اجلاس سران کشورهای اسلامی که روز چهارشنبه در قاهره برگزار خواهد شد ، ارسال شده تا این مساله را در دستور کار خود قرار دهد و برای آزادی این افراد تلاش کند.
وی تاکید کرد: پارلمانهای عربی و اسلامی اهرم های فشار زیادی برای مجبور کردن دشمن صهیونیستی در زمینه آزاد کردن نمایندگان در اختیار دارند.
نظامیان رژيم صهيونيستي بامداد امروز 23 نفر از رهبران حماس و نمايندگان این جنبش را در كرانه باختري بازداشت كردند.
tt-4-19:58     
 

پربیننده ترین خبرها