جهاد اسلامي: مذاكره با صهيونيستها بيهوده است

جهاد اسلامي: مذاكره با صهيونيستها بيهوده است
چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 14:35

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي با انتقاد از اصرار تشكيلات خودگردان بر مذاكره با رژيم صهيونيستي و راهبردي دانستن آن، گفت: تشكيلات خودگردان درحالي بر اين راهكار اصرار دارد كه طي 20 سال گذشته بيهوده بودن مذاكرات به اثبات رسيده است.

"احمد المدلل" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم خاطرنشان كرد: همين مذاكرات باعث ادامه جنايت هاي رژيم صهيونيستي عليه مسجد الاقصي و توسعه اشغالگري در سرزمين هاي فلسطيني بوده و اكنون ديگر سرزميني براي تشكيل كشور مستقل فلسطين باقي نمانده است.
به گفته اين عضو جهاد اسلامي ، رژيم صهيونيستي با هدف وقت كشي خواستار مذاكره است و در 20 سال گذشته ثابت شده كه مذاكرات براي فلسطينيان دستاوردي به ارمغان نداشته است و تشكيلات خودگردان فلسطين بايد از مذاكره با اين رژيم دست بردارد.
المدلل تاكيد كرد: مذاكرات با رژيم صهيونيستي به مقاومت در كرانه باختري رود اردن نيز ضربه زده و اين منطقه را به عرصه اي براي ترور ، بازداشت و پيگرد مبارزان فلسطيني تبديل كرده است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين در بخش ديگري از سخنان خود اوضاع اسيران فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي را تاسف بار دانست و گفت: اسيران فلسطيني همچنان از جنايت هاي زندانبانان اسرائيلي در زندان ها ، رنج مي برند.
وي همچنين دودستگي ها و اختلافات در فلسطين را از پيامدهاي توافقنامه اوسلو عنوان كرد.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين خاطرنشان کرد: توافقنامه اوسلو به طرح ملي فلسطين ضربه  وارد كرد و به جنايت هاي اشغالگران صهيونيست عليه فلسطينيان مشروعيت بخشيد.
المدلل اظهار داشت: جهاد اسلامي پيوسته در خصوص پيامدهاي توافقنامه اوسلو و تبعات آن براي مسأله فلسطين هشدار داده و هيچ گاه اين توافقنامه را به رسميت نشناخته است بلكه پيوسته براي لغو آن كه پيامدهاي تلخ بسياري براي ملت فلسطين داشته ، تلاش كرده است.
اين عضو جهاد اسلامي از گروه هاي فلسطيني پايان دودستگيها و توافق بر سر طرح ملي واحد را خواستار شد و گفت: جامعه فلسطيني اكنون در حالتي از بي ثباتي بسر مي برد و كشمكش ها بر سر ادامه مذاكرات بيهوده با رژيم صهيونيستي و يا مقاومت مسلحانه عليه اين رژيم و يا استفاده از هر دو راهكار، ادامه دارد و اين امر ناشي از نبود طرح واحد و ملي براي مقابله با رژيم اسرائيل است.
المدلل با اشاره به اينكه نبود طرح ملي واحد به ضرر قضيه فلسطين است، بر لزوم تجديد نظر فلسطينيان در مواضع خود تاكيد كرد و افزود: تحقق آشتي و وحدت ملي فلسطين ضربه اي سنگين براي  طرح هاي نژادپرستانه رژيم صهيونيستي خواهد بود و اين رژيم به همين سبب پيوسته در مسير تحقق آشتي ملي فلسطين مانع تراشي مي كند.
وي تاكيد كرد كه جنبش جهاد اسلامي به تحقق آشتي ملي در سايه تلاشي جدي و واقعي خوش بين است زيرا آزادي سرزمين فلسطين بيش از هر چيز نيازمند وحدت گروههاي مختلف فلسطيني است .
MKH-5-19:38
 

پربیننده ترین خبرها