آماده باش صهیونیستها به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت

آماده باش صهیونیستها به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت
چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 17:02

پس از تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه، این رژیم از ترس پاسخ غافلگیر کننده مقاومت، تدابیر امنیتی گسترده ای را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان اتخاذ کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد،  جبهه داخلی این رژیم در حال آماده سازی پناهگاههای "کریات شمونه" در مناطق مرزی فلسطین اشغالی و لبنان است.
"موشه پرتس" مسؤول پناهگاههای کریات شمونه در این خصوص به گزارشگر کانال ده گفت: "دستگاههای امنیتی به مسؤولین مربوط دستور آماده باش داده اند، و از ما خواستند خود را برای هرگونه وضعیت فوق العاده آماده کنیم".
این گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "هنگام بازدید از برخی پناهگاههای کریات شمونه، متوجه آب گرفتگی برخی از آنها شدیم. این پناهگاهها مکان مناسبی برای اقامت شهروندان در شرایط فوق العاده نبودند".
وی همچنین اظهار داشت: "همزمان با فعالیتهای جبهه داخلی برای آماده سازی پناهگاهها، ارتش اسرائیل در منطقه مثلث مرزی با لبنان و سوریه به حالت آماده باش درآمده است؛ اما تا کنون هیچ عملکرد غیر عادی از سوی حزب الله و سوریه دیده نشده است".
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی ادامه داد: "اسرائیل خود را برای رویارویی با هرگونه اقدام از سوی حزب الله آماده می کند؛ اما بی اطلاعی از زمان و مکان عملیات انتقامجویانه باعث نگرانی نهادهای امنیتی شده است". 

پربیننده ترین خبرها