تلفات سنگین گروه های تروریستی در دمشق

تلفات سنگین گروه های تروریستی در دمشق
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 13:25

ارتش سوريه در 24 ساعت گذشته با كسب موفقيت هاي بزرگي در همه مناطق " ريف دمشق " به ويژه در " جوبر " خسارت هاي سنگين جاني و تسليحاتي به گروه هاي مسلح وارد كرد و حملات تازه آن ها را تحت عنوان " حماسه بزرگ " به منظور نفوذ به پايتخت را ناكام گذاشت.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، ارتش سوريه با پسمانده هاي گروه هاي مسلح در اطراف مناطق داريا و المعضميه درگير شده است و در چند ساعت گذشته توانست پناهگاه ها و تونل هاي شماري از اين گروه ها را منهدم كرده، شماري از آن ها را كشته و بقيه را زخمي كند.
به نوشته روزنامه " الوطن " سوريه، در شهر حلب، ارتش سوريه كنترل كامل منطقه الاشرفيه را به دست گرفت و گروه هاي مسلح را از آن راند. گروه هاي مسلح با استفاده از گلوله هاي خمپاره شماري از غيرنظاميان بي گناه اين منطقه را به شهادت رسانده و در ميان مردم ترس و وحشت ايجاد كرده بودند. بر پايه اين گزارش با سلطه ارتش بر اين شهر، مردم زندگي عادي خود را از سر گرفتند.
منابع بومي منطقه الاشرفيه نيز شايعات مبني بر درگيري كميته هاي دفاع مردمي كردي و واحدهاي ارتش سوريه را تكذيب و تاكيد كردند كه دو طرف در بيرون راندن گروه هاي مسلح از اين منطقه با يكديگر همكاري كردند.
از سوي ديگر يك منبع رسمي در منطقه باديه حماه تاكيد كرد كه واحكدهاي ارتش و نيروي انتظامي و پليس به عمليات نظامي خود تا حلب ادامه خواهند داد تا با واحدهاي نظامي فعال در حلب، حمله اي گازانبري را سامان دهند.
ارتش سوريه همچنين به عمليات نظامي در شماري از مناطق ريف ادامه داد و منطقه كفرعايا را به طور كامل تحت سلطه خود در آورد و در منطقه الرستن بيش از 140 تن از عناصر مسلح را به هلاكت رساند.
در اين ميان گفت و گوي ملي و مردمي در حمص به منظور دستيابي به گفت و گوي فراگير ملي آغاز شد.
26
 

پربیننده ترین خبرها