فعال بحرینی: گفت وگو با آل خلیفه بی فایده است

فعال بحرینی:  گفت وگو با آل خلیفه بی فایده است
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 22:46

العالم - فعال سیاسی بحرینی گفت: آمریکا مانعی در برابر حل بحران بحرین است، از این رو سخنان سران آل خلیفه درباره آشتی و گفت وگو با انقلابیون بی معنا و بی فایده است.

 "یحیی الحدید" عصر سه شنبه در گفت وگو با شبکه العالم با اشاره به پویایی گروه های های سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه اظهار داشت: در حالی که افرادی مانند حسن مشیمع، عبدالوهاب حسین و شمار زیادی از انقلابیون بحرینی همچنان در زندان های رژیم بحرین به سر می برند، از این رو  گفت وگو با این رژیم آل خلیفه بی معنا بوده و فایده ای ندارد.
الحدید درباره طرفند گفت وگو که از سوی رژیم آل خلیفه مطرح شده، گفت: هدف رژیم بحرین از این اقدام منحرف کردن افکار عمومی از واقعیت اوضاع کشور است لذا این اقدام نمایشی است که هر از گاهی از سوی سران رژیم اجرا می شود.  
وی با اشاره به افزایش اعتراضات مردمی در بحرین پس از گذشت دو سال از آغاز انقلاب مردم این کشور، افزود: مردم بحرین ثابت کردند که انقلابشان مسالمت آمیز است و این انقلاب توانست به رغم بایکوت رسانه ای، رژیم آل خلیفه را در زمینه های حقوقی و اطلاع رسانی شکست دهد.   
فعال سیاسی بحرینی ادامه داد: رژیم آل خلیفه در تلاش است تا با کمک ارتش اشغالگر عربستان و شرکت های بین المللی، وجهه اش را در جهان بهبود ببخشد، ولی این کارها کمکی به آل خلیفه نمی کند.
وی با اشاره به افزایش حرکت های انقلابیون بحرینی افزود: گروه های سیاسی بحرین و مردم انقلابی این کشور فعالیت هایشان را افزایش داده و با برگزاری راهپیمایی های گسترده و تحصن های مختلف خواستار ادامه و در نهایت پیروزی انقلاب هستند.
fz-12-14:53   
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها