دستپاچگی صهیونیستها با افشای مرگ زندانی استرالیایی

دستپاچگی صهیونیستها با افشای مرگ زندانی استرالیایی
چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 11:25

افشای خبر مرگ زندانی استرالیایی در یکی از زندانهای سری رژیم صهیونیستی، مسئولان امنیتی این رژیم را دستپاچه کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه "ای بی سی" استرالیا اخیرا گزارشی را در خصوص پرونده یک استرالیایی منتشر کرده که سال 2010 در یکی از زندانانهای سری رژیم صهیونیستی دست به خودکشی زد.
این استرالیایی از مزدوران دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بود.
شبکه "ای بی سی" افزود: این زندانی که قبلا با نام "ایکس" شناخته می شد، یک شهروند استرالیایی به نام "بن زاگار" از شهر "ملبورن" بود. این استرالیایی 34 ساله که به استخدام موساد در آمده بود، در ماه های پایان زندگیش به شدت تحت نظارت بود.
وزیر امورخارجه استرالیا گفته است که اطلاعی از بازداشت این شهروند نداشته، و خانواده اش نیز در "تل آویو" برای درخواست کمک با سفارت استرالیا تماس نگرفته بودند.
در همین راستا روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" فاش کرد، چند ساعت پس از افشای این گزارش، دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی سردبیران روزنامه های این رژیم را فراخوانده و از آنها خواست خبری منتشر نکنند که باعث شود یکی از اداره‌های وابسته به کابینه این رژیم در تنگنا قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش مدت کوتاهی پس از این ماجرا؛ همه خبرهای مرتبط به این موضوع از سایتهای روزنامه‌های صهیونیستی و حتی روزنامه "هاآرتص" حذف شد.
هاآرتص نوشت، درحالیکه رژیم صهیونیستی به روزنامه‌ها برای انتشار خبرهایی جنجالی مانند حمله به سوریه البته به نقل از منابع خارجی آزادی عمل داده است، صدور چنین فرمانی در این مورد بی‌سابقه است.
"بن زاگار" 12 سال قبل به اراضی اشغالی رفت و نام خود را به "بن آلون" تغییر داد و جاسوس موساد شد.
هنوز دلیل زندانی شدن این جاسوس اعلام نشده، اما برخی رسانه‌ها از انتشار اسرار حساس رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها