سفیر ایران در لبنان:

خدمات شهید شاطری سیلی به دشمنان مقاومت است

خدمات شهید شاطری سیلی به دشمنان مقاومت است
پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 - 18:44

بیروت - العالم - سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ، خدمات گسترده سردار شهید حسن شاطری در لبنان را سیلی محکم به دشمنان مقاومت توصیف کرد.

"غضنفر رکن آبادی" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم شهادت سردار حاج "حسن شاطری" را به ملت ایران، مقاومت و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: خدمات شهید شاطری در مناطق مختلف لبنان، برای همه لبنانی ها شناخته شده و قابل لمس است.
وی افزود: این شهید بزرگوار به سبب خدمات انسان دوستانه ای که در لبنان داشت، از راه سازی و آسفالت کردن جاده ها گرفته، تا احداث مسکن و نهادهای فرهنگی و آموزشی و بیمارستان ها و موسسه های بهداشتی؛ برای همه مردم لبنان چهره ای شناخته شده به شمار می رفت.
رکن آبادی خاطر نشان کرد: هر جای لبنان که به بازسازی نیاز پیدا می کرد، شهید شاطری در آن جا حاضر بود؛ به همین سبب او نزد همه طایفه ها، گروه ها و جریان های سیاسی به ویژه دولت لبنان به عنوان شخصیتی محبوب شناخته می شد.
سفیر ایران در بیروت در ادامه تصریح کرد: شهادت سردار شاطری به مثابه شلیک به تفکر مقاومت و همه کسانی است که از مقاومت پشتیبانی می کنند، به این ترتیب هرگونه خدمتی که به مقاومت می شود، در حکم سیبلی بر دشمنان مقاومت است.
 وی ترور ناجوانمردانه سردار شاطری را نشان دهنده موفقیت این شهید بزرگوار در اجرای طرح های بازسازی جمهوری اسلامی در لبنان دانست و تاکید کرد: در واقع کسانی که از موفقیت های شهید شاطری به تنگ آمده بودند، برای جلوگیری از ادامه فعالیت های وی، هیچ راهی به جز ترور فیزیکی وی پیدا نکردند. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، عوامل رژیم صهیونیستی را مسئول ترور شهید شاطری اعلام و تاکید کرد که این گونه اقدامات هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.
پیکر مطهر شهید حاج حسن شاطری امروز پس از تشییع باشکوه در شهرک شهید محلاتی تهران، برای خاکسپاری به سمنان منتقل شد تا فردا پس از نماز جمعه، در زادگاهش به خاک سپرده شود. 
هیئت ایرانی بازسازی لبنان به ریاست سردار حاج حسن شاطری پس از جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سال 2006، به منظور بازسازی ویرانه های به جا مانده از تجاوز این رژیم تشکیل و به فعالیت پرداخت.
14-10:54
26

پربیننده ترین خبرها