موفقیت های تازه ارتش سوریه در نبرد با تروریست ها

موفقیت های تازه ارتش سوریه در نبرد با تروریست ها
پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 - 20:29

دمشق - (العالم)- نیروهای ارتش سوریه روز پنجشنبه ضمن پاکسازی منطقه اشرفیه حلب موفق به پیشروی در محله های قدیمی و کشتن "محمد المحمد" سرکرده یکی از گردان های تروریستی در نزدیکی فرودگاه نظامی کویرس شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم در مناطق حومه حلب نیز ارتش با هدف قرار دادن محل های تجمع تروریست ها در حریتان و خان طومان و اطراف فرودگاه منگ تعداد زیادی از عناصر مسلح را کشته و شماری را زخمی کردند.
همچنین در شهر عدرا و در مناطق استحفاظی لشکر 39 ارتش سوریه نیز "حسن ایوب" سرکرده گروهک موسوم به عملیات پرچم اسلام طی درگیری با ارتش سوریه به هلاکت رسید.
نیروهای نظامی در درگیری با گروه های مسلحی که در عین ترما واقع در حومه دمشق دست به تخریب و کشتار می زدند نیز موفق شدند تعدادی از خودروهای آنان را منهدم و برخی از افراد تحت تعقیب از جمله جهاد الخطیب، محمد عمیره، صلاح موسی و هشام حسنی ملقب به ابواللیل را به هلاکت برسانند.
علاوه بر این یک واحد از نیروهای ارتش سوریه عملیاتی را در عربین علیه نیروهای مسلح انجام داد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست های مسلح گردید.
یک منبع نظامی سوری نیز امروز اعلام کرد که ارتش مانع تلاش یک گروه مسلح برای تجاوز به منطقه نظامی در تل سریج واقع در ریف دمشق شده و تمام اعضا از جمله سرکرده آنها به نام "محمد خالد ماوردی" را به هلاکت رسانده است.
این منبع می افزاید: از این تروریست ها انواع سلاح از جمله مسلسل های بی. کی. سی، تفنگ های خودکار، آر.پی. جی و مقادیری مهمات به دست آمده است.
همچنین از منطقه جوبر در حمص نیز خبر می رسد که ارتش سوریه با کشف یک انبار، مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی از جمله تیربارهای سنگین را کشف و ضبط کرده است.
در این منطقه همچنین یک کارگاه ساخت چاشنی های انفجاری و خمپاره انداز و تعدادی دستگاههای مخابراتی پیشرفته از تروریست ها کشف و ضبط شد.
سازمان موسوم به دیده بان سوریه نیز امروز در بیانیه ای با تایید کشته و زخمی شدن چند تن از تروریست ها در اطراف فرودگاه نظامی منگ و منطقه رسم العبود، اعلام کرد که درگیری ها در محله الحویقۀ استان دیرالزور میان نیروهای نظامی و عناصر مسلح ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها