فعال سیاسی بحرینی:

رژیم آل خلیفه به خشنوت علیه مردم بحرین پایان دهد

رژیم آل خلیفه به خشنوت علیه مردم بحرین پایان دهد
جمعه 27 بهمن 1391 - 23:00

العالم - يكي از رهبران جمعيت الوفاق بحرين گفت: اگر رژيم آل خلیفه به دنبال متوقف كردن اعتراضات و تظاهرات گسترده مردمی است، بايد به خشونت روزانه خود علیه مردم بحرین پايان دهد.

"علي العشيري" عصر جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه چه با انقلابیون بحرینی مذاکره کند و چه نکند، مردم بحرین به خيزش و انقلاب خود ادامه مي دهند، زيرا مردم اميدي به نتایج گفت وگو با رژيم آل خلیفه نبسته اند.
وي افزود: فراخوان رژيم آل خليفه براي گفت وگو با انقلابیون، اقدامي براي تحت الشعاع قرار دادن تظاهرات سالروز انقلاب بحرين بود تا از مشاركت مردم در اين مراسم بكاهد، با اين حال گروه های سياسي مخالف رژیم آل خلیفه در حالی که نیات این رژیم را می دانستند دعوت به مذاکره را پذیرفتند به اين اميد كه بتوانند از اين طريق، پاره اي از خواسته هاي مردم انقلابي را محقق كنند.
اين رهبر جمعيت الوفاق بحرين، اقدامات كنوني رژيم آل خلیفه را پايين تر از سطح گفت وگوهای ملی ارزيابي كرد و گفت: در حال حاضر هيچ گونه گفت وگوي علني ميان رژيم بحرین و انقلابیون وجود ندارد زيرا اگر رژيم آل خليفه در ادعاي دعوت به گفت وگو جديت داشت، احكام اعدام صادره در حق انقلابیون را تاييد نمي كرد، پزشكان را از كارشان اخراج نمي كرد و رهبران مخالف و علماي روحاني را زنداني نمي كرد.
 العشيري در پايان درباره وقوع فاجعه اقتصادي، سياسي و امنيتي در بحرين در صورت ادامه سركوب تظاهرات گسترده مردمی هشدار داد و تصریح کرد: بيش از 60 درصد از جمعيت بحرين در تظاهرات ضد آل خلیفه شركت مي كنند و مطالبات و حقوق مشروعی دارند كه چندين دهه از سوی رژیم حاکم، پايمال شده است.

15-13:40
26
 

پربیننده ترین خبرها