توصیه جمعیت "وعد " بحرین به آل خلیفه

توصیه جمعیت
شنبه 28 بهمن 1391 - 20:20

عضو کمیته مرکزی جمعیت "وعد" بحرین، تنها راه خروج آل خلیفه از بحران را گفتگو با مخالفان، تغییر قانون اساسی و آزادی زندانیان سیاسی دانست.

"ابراهیم کمال الدین" در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با تاکید بر این که مقامات رژیم آل خلیفه تاکنون زمینۀ مناسب برای گفت وگوی جدی با مخالفان را فراهم نکرده اند، تاکید کرد: انقلابیون از آغاز بحران قانون اساسی در کشور، خواستار گفت وگو بوده اند و تغییر قانون اساسی از خواسته های مهم آنهاست.
عضو کمیته مرکزی جمعیت "وعد" بحرین با بیان این که انقلابیون بحرین بارها خواستار ایجاد زمینه مناسب برای گفت وگو با رژیم آل خلیفه بودند، تصریح کرد: زمام ارتش و پلیس در دست آل خلیفه است و رژیم می تواند با مهار نیروهای تحت امر خود، به خشونت علیه انقلابیون پایان دهد و زندانیان سیاسی را مطابق خواسته های سازمان ملل آزاد کند.
کمال الدین افزود: رژیم می تواند با این اقدام،  فضای مناسب و آرامی برای گفت وگو فراهم کند و بدین ترتیب اعتماد تدریجی بین انقلابیون و رژیم به وجود خواهد آمد.
عضو کمیته مرکزی جمعیت وعد بحرین، در ادامه به جلسه گفت وگوی روز یک شنبه اشاره کرد و گفت: نه دولت و نه انقلابیون، هیچ یک تاکنون اعلام نکرده اند که گفت وگو را متوقف خواهند کرد.
إبراهيم كمال الدين در پایان، گفت وگو را تنها راه برون رفت از بحران کنونی توصیف کرد و خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد.
13:50-16/02            
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها