هشدار در باره شروع انتفاضه سوم فلسطین

هشدار در باره شروع انتفاضه سوم فلسطین
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 23:27

العالم - وزیر امور اسیران و آزادگان فلسطینی هشدار داد: اگر رژيم صهيونيستي مطالبات اسيران را نپذيرد، ممكن است تظاهرات مردم فلسطين در اعلام همبستگي با اسيرانی كه دست به اعتصاب غذا زده اند، به انتفاضه اي مردمي تبديل شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم عیسی قراقع اعلام کرد : در هفته های گذشته تظاهرات و تحصن هاي متعدد در همبستگي با اسيران فلسطيني در فلسطین اشغالی برگزار شده که طی آن تظاهر كنندگان با نظاميان اشغالگر صهيونيست در برخي مناطق  درگیر شده اند.
تظاهر كنندگان بيت لحم نیز در تظاهرات روز دوشنبه خود كه به منظور اعلام همبستگي با اسيران فلسطيني برگزار شد، با نظاميان رژيم صهيونيستي درگير شدند.
اين تظاهرات به دعوت باشگاه اسير فلسطيني و شماري ديگر از سازمان هاي حقوقی و با حضور خانواده هاي اسيران فلسطيني در نزديكي پست بازرسي النشاش در ورودي جنوبي شهر بيت لحم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري معا از محل درگيري، نظاميان صهيونيست براي متفرق كردن تظاهر كنندگان از گازهاي اشك آور و بمب هاي صوتي استفاده كردند ، درحالی که شهروندان توانستند خيابان 60 را كه شهرك هاي صهيونيست كفار عتيسيون را به جنوب قدس متصل مي كند، باز كنند.
26
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها