محاصره روستاهاي بحرين با خودروهاي زرهي

محاصره روستاهاي بحرين با خودروهاي زرهي
چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 13:43

با افزايش فعالیتهای مسالمت آمیز مردم بحرین پس از دومین سالگرد انقلاب 14 فوریه، نيروهاي رژيم آل خليفه چندین روستا را با استفاده از خودروهاي زرهي محاصره کردند.

"جعفر الجمري" فعال بحرینی روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه العالم گفت: اعتراضات مسالمت آمیز در همه روستاها و مناطق بحرين در روزهاي اخير، نخست وزير و وزير كشور را مجبور كرد در تلويزيون ظاهر شوند و ادعا كنند كه اوضاع در بحرين طبيعي است و آنها به نفع كشور و شهروندان تلاش مي كنند.
وي افزود: اعتراضات متوقف نشده است و جلوگيري از رسيدن انقلابيون به ميدان اللؤلؤه از دغدغه هاي اصلي رژيم است؛ تا جايي كه نيروهاي اين رژيم بيش از دو سال است كه اين ميدان را محاصره كرده اند و هر كسي را كه براي رسيدن به اين ميدان تلاش كند، با خشونت سركوب مي كنند.
این فعال بحريني اظهار داشت: نيروهاي رژيم بحرين روستاهايي را كه در آن اعترضات ضد حكومتي صورت مي گيرد از جمله بني جمره ، السنابس ، الديه و الدراز، محاصره مي كنند و براي محاصره مناطق الديه و الدراز از خودروهاي زرهي بي شماري استفاده كرده اند.
الجمري با اشاره به اينكه ناصر بن حمد پسر پادشاه بحرين به شكنجه شخصيت ها در زندان متهم است، افزود: تلاشهای پادشاه و خانواده او برای اعلام طرح هاي خيريه و توسعه کشور، با توجه به اقدامات آنها در نقض حقوق بشر، نمی تواند در بهبود وجهه آنها تأثیری داشته باشد.
وي خاطرنشان کرد: تعدادي از كشورها مانند كويت و امارات ميلياردها دلار براي توسعه در بحرين اهدا كرده اند، اما اثري از این کمکها در كشور مشاهده نمی شود.
الجمري با بيان اين كه پاسخ مثبت مردم به شركت در مراسم سالگرد انقلاب 14فوريه براي همه غيرمنتظره و غافلگيركننده بود، تاكيد كرد كه انقلاب در بحرين با وجود همه اقدامات سركوبگرانه رژيم آل خليفه و محدوديت ها ادامه يافته است و تا تحقق اهداف آن ادامه خواهد داشت.
-19-13:40

 
 

پربیننده ترین خبرها